شناسهٔ خبر: 41061 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مهلت ارسال آثار به نهمین دوره جشنواره ملی بهار تا پایان دی‌ماه

مهدی فیض، سرپرست مرکز امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی از تمدید مهلت ارسال آثار به نهمین دوره جشنواره ملی بهار تا پایان دی‌ماه سال جاری خبر داد.

 

مهلت ارسال آثار به نهمین دوره جشنواره ملی بهار تا پایان دی‌ماه

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ روابط عمومی مرکز فرهنگي دانشجويي امام، ولايت فقيه و انقلاب اسلامي، دکتر مهدی فیض، سرپرست مرکز امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، با اعلام این خبر افزود: در پی استقبال دانشجویان، پژوهشگران، حوزویان و  هنرمندان برای شرکت در فراخوان‌های بخش پژوهشی(مقاله‌نویسی)، بخش هنری، بخش ادبی، رسانه، نقد تحلیلی-توصیفی و مسابقه کتابخوانی اینترنتی، دبیرخانه این جشنواره آخرین مهلت ارسال آثار را در تمامی بخش‌ها تا پایان دی‌ماه سال جاری، تمدید کرد.

وی افزود: هدف کلی جشنواره پرداختن به شعار سال در محیط دانشگاهی است و به عبارتی تقویت اهتمام دانشگاهیان و حوزویان نسبت به اینکه در تحقق شعار سال وظایف خود را شناسایی کرده و در این زمینه اقدام کند. عقیده داریم که محیط دانشگاه یکی از محیط‌هایی است که درباره شعار سال باید حساس و دغدغه‌مند باشد و شعار سال‌‌ همان‌گونه که رهبری معظم نیز فرموده‌اند اینگونه نیست که منحصر به یک سال باشد، بلکه به عنوان اولویت در آن سال مطرح می‌شود و در سال‌های بعد نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست مرکز امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی اظهار کرد: پس از اتمام مهلت ارسال آثار، کلیه آثار ارسالی شرکت‌کنندگان، توسط اعضای هیئت داوران، بررسی خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی‌های اینترنتی www. baharfestival. ir و یا www.۷cc. ir در کلیه بخش‌ها شرکت و آثارشان را نیز از این طریق به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

فیض در پایان یادآور شد: آیین اختتامیه جشنواره ملی بهار در نیمه دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

نظر شما