شناسهٔ خبر: 40253 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

معرفی «سرنوشت‌ها و ارواح انتقام» به‌عنوان کتاب برگزیده سال ۲۰۱۵ سایت «آمازون»

«سایت آمازون»، غول فروش کتاب در فضای مجازی کتاب ««سرنوشت‌ها و ارواح انتقام» (Fates and Furies) را به‌عنوان بهترین کتاب سال ۲۰۱۵ برگزید.

 

معرفی «سرنوشت‌ها و ارواح انتقام» به‌عنوان کتاب برگزیده سال 2015 سایت «آمازون»

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛  این کتاب به قلم «لاورن گراف» با مضمون ازدواج است از طرف سایت «آمازون» به‌عنوان کتاب سال برگزیده شده است.

 
داستان حکایتگر زندگی زوجی خوشبخت به نام‌های «لوتو» و «ماتیلدا» است که در عرض دو هفته پس از آشنایی عاشق یکدیگر می‌شوند و ازدواج می‌کنند. «سرنوشت‌ها و ارواح انتقام» سومین رمان «گراف» محسوب می‌شود.
 
این کتاب که از  سوی «آمازون» داستانی «خیره‌کننده» توصیف شده است، در صدر فهرست بهترین کتاب‌های سال ۲۰۱۵ قرار گرفته است.
 
 در این فهرست کتاب «بین جهان و من» نوشته «تا – نهیشی کوتس»، نویسنده سیاه‌پوست آمریکایی جایگاه دوم را به‌خود اختصاص داده و تازه‌ترین رمان «جاناتان فرانزن» با عنوان «پاک‌دامن» (Purity) رتبه هشتم را کسب کرده است. «دختری در قطار» به‌قلم «پاولا هاوکینز» نیز به‌عنوان دهمین کتاب برتر فهرست «آمازون» برگزیده شده است.
 
«سارا نلسون»، مدیر تحریریه کتاب «آمازون» و «کیندل» زبان به‌کار گرفته شده در رمان «گراف» را بسیار هیجان‌انگیز توصیف کرده و پی‌رنگ زیرکانه آن را ستوده است.
 
هم‌چنین در فهرست بهترین‌های سایت «آمازون» کتاب‌های «نیکول شدن» نوشته «امی الیس نات»، رمان نوجوانان با نام «اخگری میان خاکسترها» به‌قلم «صبا طاهر»، داستانی درباره درباره قدرت سیاسی، فریبکاری و امید و «هزاردستان» (Nightingale) نوشته «کریستین هانا» درباره زندگی دو خواهر در دوران جنگ جهانی دوم دیده می‌شود.
 
زندگی‌نامه برادران «رایت» نوشته «دیوید مک‌کالاوف» نیز در این فهرست حضور دارد.

نظر شما