شناسهٔ خبر: 39888 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

افزایش کرسی‌های علوم انسانی تا پایان سال/ راه اندازی ۷کرسی جدید

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران از افزایش کرسی های پژوهشی این صندوق تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: امسال ۷ کرسی جدید علوم انسانی در این صندوق راه اندازی می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ نصرت الله ضرغام گفت: صندوق حمایت از پژوهشگران برنامه دارد در حوزه علوم انسانی فعالیت پژوهشی و حمایتی خود را افزایش دهند. بنابراین قرار است تا پایان امسال تعداد ۷ کرسی پژوهشی جدید در این حوزه به محققان اعطا شود.

وی افزود: تاکنون با حمایت و پشتیبانی این صندوق تنها ۳ کرسی پژوهشی به محققان حوزه علوم انسانی اعطا شده که این میزان باید تا پایان امسال افزایش یابد.

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران تاکید کرد: متاسفانه فعالیت کارگروه علوم انسانی این صندوق طی سال های گذشته مطلوب نبوده است که درحال تقویت علمی اعضای این کارگروه هستیم.

ضرغام خاطرنشان کرد: برنامه داریم با حضور در دانشگاه ها و مراکز پژوهشی علوم انسانی صندوق حمایت از پژوهشگران را برای این محققان معرفی کنیم چراکه بسیاری از محققان این حوزه از حمایت های این صندوق اطلاعی ندارند.

وی بیان داشت: صندوق حمایت از پژوهشگران اقدام به اعطای گرنت، دوره های پسا دکتری، حمایت از پروژه های تحقیقاتی و کرسی های پژوهشی به محققان کشور می کند که تمامی این خدمات به محققان علوم انسانی نیز اعطا می شود.

نظر شما