شناسهٔ خبر: 39579 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حاشیه مالی برای «شب موسیقی آثار کیمیایی»/ تهیه‌کننده پاسخ نمی‌دهد

رهبر ارکستر کنسرت «شب موسیقی فیلم های مسعود کیمیایی» از بی تعهدی تهیه کننده این برنامه موسیقایی در پرداخت دستمزد عوامل اجرایی کنسرت انتقاد کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ بهزاد عبدی با اشاره به اینکه علی شجاعی تهیه کننده کنسرت «شب موسیقی فیلم های مسعود کیمیایی» در پرداخت دستمزد عوامل اجرای کنسرت اعم از نوازنده و خواننده به تعهدات خود عمل نکرده است، توضیح داد: اصلا دوست نداشتم که این ماجرا به این شیوه رسانه ای شود اما با توجه به تماس های مکرری که از جانب رسانه ها داشتم هم اکنون مجبور به پاسخگویی هستم و ناچارم که اعلام کنم جناب شجاعی به قدری در پرداخت دستمزد عوامل اجرایی بی تعهدی کرده اند که موضوع برای همه ما ناراحت‌کننده شده است.

وی ادامه داد: این اصلا زیبنده شخصیت کاری من نیست که بخواهم عنوان کنم به خاطر تعهدی که به گروه اجرایی داشتم و آنها به اعتبار نام من در ارکستر حضور پیدا کردند، مجبور شدم از هزینه های شخصی خودم با گروه تسویه حساب کنم در حالیکه موسسه گلچین آوای شرق به عنوان تهیه کننده کنسرت که متولی آن جناب علی شجاعی است به تعهدات خود پیرامون این موضوع عمل نکرد.

این آهنگساز و رهبر ارکستر صاحب نام موسیقی کشورمان تصریح کرد: به دلیل گرفتاری های متعددی که این روزها در حوزه کاری دارم و دوست ندارم شرایط حرفه ای و کاری خود را درگیر مسائل حاشیه ای کنم هنوز پیگیری قضایی را پیرامون این موضوع انجام نداده‌ام. البته هنوز نمی دانم آقای شجاعی کجا هستند که اصلا به وی دسترسی ندارم. به هر حال من قطعا پیگیری های قانونی را پیرامون این شرایط ایجاد شده انجام خواهم داد.

عبدی گفت: من این اتفاقات پیش آمده را به وجدان بیدار آدم ها می سپارم زیرا معتقدم اگر وجدان آدم ها خواب باشد، این خواب تبدیل به بیداری خواهد شد. در مورد آقای شجاعی هم چنین نظری را دارم و امیدوارم شرایط به گونه ای هدایت شود که ایشان متوجه اشتباهی که کرده، بشوند. البته تا آنجا که اطلاع پیدا کردم گویا تعدادی از آثار موسیقایی هم که وی به عنوان تهیه کننده اثر مشارکت یا حضور داشته با مشکل ما مواجه شده اند.

کنسرت «شب موسیقی فیلم های مسعود کیمیایی» ۱۶ مرداد ماه امسال با رهبری ارکستر بهزاد عبدی و خوانندگی رضا یزدانی در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.

نظر شما