شناسهٔ خبر: 39312 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

راه اندازی شعب باشگاه های ورزشی در واحدهای دانشگاه آزاد

برنامه راهبردی معاونت ورزش دانشگاه آزاد در جلسه شورای این دانشگاه به تصویب رسید و تا پایان برنامه ۵ ساله، شعب باشگاه فرهنگی ورزشی در تمام استان ها دایر می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد در جلسه شورای دانشگاه با تاکید بر اهمیت موضوع ورزش در دانشگاه گفت: یکی از بهترین راه های مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی در جامعه امروز توجه جوانان به امر ورزش است.

وی تاکید کرد: می توان گفت با یک نگاه ملی، توسعه ورزش در دانشگاه آزاد به افزایش سلامت در جامعه کمک می کند که این موضوع باید به عنوان یکی از اهداف استراتژیک برنامه راهبردی معاونت ورزش دیده شود.

راه اندازی شعب باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد

میرزاده با اشاره به تصویب اساسنامه باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه توسط هیات امنای مرکزی، از معاونت ورزش دانشگاه خواست که تا پایان برنامه ۵ ساله دانشگاه شعب باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه را در تمام استان ها دایر کند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین باید در این دانشگاه به ورزش بانوان نیز توجه ویژه ای صورت گیرد.

چشم انداز برنامه راهبردی معاونت ورزش دانشگاه آزاد

محمد دادکان، معاون ورزش دانشگاه آزاد نیز در این جلسه با بیان اینکه برنامه راهبردی معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی برنامه مفصل و جامعی است، گفت: در این برنامه به توسعه و تعمیم تربیت بدنی و ورزش همگانی، قهرمانی و حرفه ای با تاکید بر تعمیق ارزش های فرهنگی دانشگاه به عنوان ماموریت معاونت ورزش اشاره شده است.

وی عنوان کرد: چشم انداز معاونت ورزش دانشگاه در این برنامه معاونتی پایدار، پیشرو در راستای تعالی دانشگاه و دارای سهمی قابل توجه از اقتدار و افتخارات دانشگاه در سال ۱۳۹۹ است.

به گفته معاون ورزش دانشگاه آزاد، ترویج ارزشهای ایرانی اسلامی با تاکید بر چهار عرصه فکر، علم، زندگی و معنویت در مسیر پیشرفت ورزش دانشگاه با جاری سازی رویکرد برنامه محوری در فعالیتهای حوزه معاونت ورزش، بهره گیری حداکثری از ظرفیتهای بالفعل و بالقوه ورزشی دانشگاه و توزیع متوازن منابع متناسب با پراکندگی جمعیتی و جنسیتی چشم انداز معاونت ورزش دانشگاه آزاد است.

دادکان تاکید کرد: ارتقا و تثبیت جایگاه سازمانی ورزش در استانها، واحدها و مراکز دانشگاهی، تعمیق و تقویت روحیه جوانمردی و اخلاق مداری در جامعه دانشگاهی از طریق ورزش و مشارکت در سیاست گذاری درس تربیت بدنی از اهداف این معاونت است.

نظر شما