شناسهٔ خبر: 38880 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

˝من می خوام شاه بشم˝ در آمریکا

مستند سینمایی ˝من می­خوام شاه بشم˝ به کارگردانی مهدی گنجی در بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره چاگرین در آمریکا به روی پرده می‌رود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از هنرآنلاین؛  این جشنواره تخصصی فیلم مستند از ۱۵ مهرماه تا ۲۰ مهرماه در شهر چاگرین فالز در ایالت اوهایو برگزار می‌شود. 

"من می‌خوام شاه بشم" در مسابقه بین‌الملل این جشنواره با فیلم‌های دیگری از سراسر دنیا رقابت می‌کند. مهدی گنجی کارگردان این فیلم نیز برای معرفی فیلم در این جشنواره حضور خواهد داشت.

این فیلم هم‌اکنون در گروه هنر و تجربه در حال اکران است.

مستند ۷۰ دقیقه‌ای "من می‌خوام شاه بشم" درباره عباس برزگر است که با کمک خانواده‌اش از توریست‌های خارجی در دهکده گردشگری‌اش پذیرایی می‌کند و آن‌ها را به دیدن عشایر می‌برد؛ اما او یک رویای بزرگ در سر دارد...

این مستند ضمن کسب جایزه بهترین کارگردانی فیلم مستند از سی و سومین جشنواره فیلم فجر و جایزه ویژه هیئت‌داوران در جشنواره فیلم مستند فلاهرتیانای روسیه تاکنون در جشنواره‌های معتبر آمستردام (ایدفا)، مونیخ آلمان، میلنیوم بلژیک، پلنت داکس لهستان، سیلور داکس آمریکا، زوریخ و دی‌ام زد کره جنوبی به نمایش در آمده و کاندید دریافت جایزه شبکه تی آرتی ترکیه بوده است.

از دیگر عوامل تولید این فیلم می‌توان به سحر رضوی تهیه‌کننده، اسماعیل منصف تدوینگر، حسن مهدوی و رضا گدازگر صداگذار، امین بهروززاده و شعیب کمین‌پور آهنگساز، علی باقری عکاس و طراح پوستر و پویان شعله‌ور کالریست اشاره کرد.

نظر شما