شناسهٔ خبر: 38427 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

درخواست یک دانشجو از هاشمی/ رونمایی از کتاب شهدای دانشگاه آزاد

مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه آزاد صبح امروز با حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد که این مراسم با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ در ابتدای سخنرانی آیت‌‌الله هاشمی رفسنجانی، یکی از دانشجویان حاضر در مراسم، از ایشان خواست که به موضوع توسعه تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه توجه شود.

این دانشجو بیان کرد: خروج متخصصان ایرانی هزینه‌های زیادی دارد و دانشگاه آزاد توانسته با توسعه تحصیلات تکمیلی خود، متخصصان ایرانی را در کشور ماندگار کند.

وی گفت: افرادی چشم دیدن توسعه دانشگاه آزاد را ندارند و من از شما تقاضا دارم که به موضوع توسعه تحصیلات تکمیلی توجه کنید.

این دانشجو تصریح کرد: قضاوت این موضوع با تاریخ خواهد بود.

همچنین در این مراسم یکی از اساتید دانشگاه نیز خطاب به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، گفت: از شما خواهش می‌کنم که به موضوع کیفی‌سازی توجه کنید و نگاهی به مقاطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه داشته باشید.

وی تاکید کرد: در حال حاضر در مقاطع کاردانی و کارشناسی با بحران مواجه هستیم که دانشگاه باید در این زمینه کاری کند.

این استاد با اشاره به حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دوران دفاع مقدس، گفت: شما از جمله فرماندهانی بودید که در دفاع مقدس حضور داشتید و از نزدیک فعالیت فرماندهی را انجام می‌دادید.

همچنین در این مراسم به خانواده شهدای همایون فرج‌الله اصفهانی دانشجوی دوره کارشناسی واحد تهران – مرکز دانشگاه آزاد، ابوالقاسم دوست‌قرین دانشجوی دوره کارشناسی واحد تهران – مرکز و حسین میرزایی دانشجوی کارشناسی واحد تهران – مرکز این دانشگاه، مدارک تحصیلی افتخاری اعطا شد.

با حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از نسخه اول کتاب «شهدای دانشگاه آزاد» نیز رونمایی شد که در این کتاب، زندگینامه و وصیتنامه شهدای این دانشگاه منتشر شده است.

همچنین در انتهای این مراسم از پنج دانشجوی برتر دانشگاه آزاد در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تقدیر شد.

نظر شما