شناسهٔ خبر: 37426 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

امضای توافق همکاری بین دانشگاه های علامه طباطبایی و کمپلوتنسه مادرید

توافقنامه همکاری دانشگاههای علامه طباطبایی و کمپلوتنسه مادرید با حضور «نجمه شبیری» مدیر دپارتمان ربان اسپانیولی دانشگاه ایرانی و«خوسه مانویل لوثیا مخیاس»معاون دانشگاه اسپانیایی امضا شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا در مادرید گفت: در نشستی که روز جمعه با 'خوسه مانویل لوثیا مخیاس' معاون دانشگاه و «زارا فرناندز د مویا» استاد ادبیات اسپانیولی دانشگاه کمپلوتنسه داشتیم، قرارداد همکاری بین دو دانشگاه امضا شد.
استاد دانشگاه ایرانی تصریح کرد که در این دیدار، وی به عنوان نماینده دانشگاه، نامه امضا شده «حسین سلیمی» رییس دانشگاه علامه طباطبایی را به لوثیا مخیاس تحویل داد.
شبیری یادآورشد که برای گسترش همکاری ها با دیگر دانشگاه های اسپانیا در روز ۹ سپتامبر ملاقات های دیگری با مقام های دانشگاه سوییا در جنوب اسپانیا خواهد داشت تا قراردادهای جدید همکاری بین دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه های اسپانیایی امضا شود .
مدیر دپارتمان زبان اسپانیولی دانشگاه علامه طباطبایی همچنین گفت که ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور )، بار دیگر با معاون دانشگاه کمپلوتنسه مادرید ملاقات رسمی خواهد داشت.
به گفته شبیری، این همکاری ها در زمینه تبادل دانشجویان، اساتید و اعطای بورسیه های علمی و دانشگاهی است.
استاد دانشگاه علامه طباطبایی افزود: در این سفر، ۱۱ تن از دانشجویان برتر گروه اسپانیایی وی را همراهی می کنند تا تحقیقات و مطالعاتی انجام دهند.

نظر شما