شناسهٔ خبر: 36873 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

وزیرعلوم روسای سه دانشگاه را منصوب کرد

وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری سرپرستان دانشگاه های هنر شیراز، گنبدکاووس و فناوری های نوین آمل را که ریاست آنها مورد تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفته است به مدت چهارسال به عنوان رئیس دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا، محمد فرهادی در احکام جداگانه ای علیرضا عسگری، حسین گلچینی و اکبر حاجی زاده مقدم را به مدت چهار سال به ریاست دانشگاه های هنر شیراز، گنبدگاووس و فناوری های نوین آمل منصوب کرد. 
در حکم وزیر علوم خطاب به روسای دانشگاه ها آمده است: انتظار دارد که براساس اهداف، سیاست ها و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره مندی از تجربه های مفید استادان، محققان و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و همفکری با سایر مسئولان، گام های موثری در جهت اعتلای نظام آموزش عالی کشور و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی بردارید.
فرهادی در این حکم تاکید کرده است: ضروری است در حفظ بیت المال و اعمال سیاست های موثر به منظور صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انظباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه با اتکال به خدای تعالی بکوشید.

** وزیر علوم سرپرست پژوهشگاه هوافضا را به عنوان رئیس این پژوهشگاه منصوب کرد 
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی فتح الله امی سرپرست پژوهشگاه هوافضا را به عنوان رئیس این پژوهشگاه منصوب کرد.
در حکم فرهادی خطاب به امی آمده است: در راستای مصوبه شورای گسترش آموزش عالی مبنی بر تبدیل پژوهشکده سامانه های فضانوردی به پژوهشگاه و بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری ، حکم سرپرستی شما اصلاح و به عنوان رئیس پژوهشگاه هوافضا منصوب می شوید.
در ادامه این حکم تاکید شده است: انتظار می رود با توکل بر خداوند سبحان ، ماموریت و وظایف ریاست این پژوهشگاه را بر پایه قوانین،سیاست ها و در چارچوب برنامه ها و جایگاه تشکیلاتی مصوب به انجام رسانید ،بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری اعضای هیئت علمی ،مدیران و کارکنان نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ایفا کنید.

نظر شما