شناسهٔ خبر: 36724 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«نفس گرم» تجربه‌ای جدید است/ مرجانه گلچین در نقشی متفاوت

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما درباره سریال «نفس گرم» که برای ایام محرم آماده می‌شود توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ رحمان سیفی‌آزاد با اشاره به سریال ماه محرم شبکه یک سیما گفت: سریال «نفس گرم» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور این روزها در حال ضبط و تولید است و  حدود ۷۰ درصد از تصویربرداری و مونتاژ آن تمام شده است.

وی با اشاره به این سریال که قرار است در ایام محرم روی آنتن برود، عنوان کرد: مخاطبان شبکه یک سیما می توانند با شروع ماه محرم از ۲۳ مهرماه به تماشای این سریال بنشینند.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما با اشاره به حال و هوای سریال «نفس گرم» توضیح داد: این سریال یک ملودرام خانوادگی است که در آن یک خانم اهل جلسات مذهبی با مشکلاتی مواجه می شود که سعی در برطرف کردن آنها را دارد. این مشکلات در حقیقت برای وی یک آزمون محسوب می شود و او سعی می کند از پس چالش ها و فراز و فرودهایی که در برابرش قرار می‌گیرد با موفقیت بیرون آید.

وی اضافه کرد: نقش این خانم را که شخصیت اول سریال است، مرجانه گلچین ایفا می کند و او در نقشی متفاوت با کارهای پیشین خود ظاهر شده است.

سیفی آزاد درباره ساختار سریال های مناسبتی عنوان کرد: این کار با فضای روز جامعه پیش می رود و یک زیست اجتماعی را به تصویر می کشد. در این فضای رئالیستی ما بسیاری از مشکلاتی را که ممکن است به طور طبیعی یک فرد با آن مواجه شود، می بینیم. شخصیت سریال با موقعیت هایی روبرو می شود که در آثار نمایشی کمتر به چشم خورده است و تلاش شده المان ها و فضاهای جذابی به کار گرفته شود.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما در پایان گفت: سوژه در این سریال از زیست اجتماعی شخصیت داستان متفاوت است و سبک زندگی شخصیت داستان در ارتباط با همسر، افرادی که در اجتماع هستند و فضای دینی اطراف او فضایی قابل لمس و قابل باور دارد. این فضا پیش از این به نوعی در «پرده نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی تجربه شده بود و این سریال هم به همان نسبت کاری متفاوت و فضایی جدید دارد.

سریال «نفس گرم» به تهیه کنندگی محمود رضوی ساخته می شود در آن بازیگرانی همچون رویا تیموریان، مرجانه گلچین، حامد کمیلی، لیندا کیانی، محمود پاک نیت، نیلوفرخوش خلق، سیما تیرانداز، رامین راستاد و رحیم نوروزی حضور دارند.

نظر شما