شناسهٔ خبر: 36670 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رییس مؤسسه آموزش عالی فرهنگ و هنر منصوب شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد سلطانی فر را به سمت رییس مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر منصوب کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ علی جنتی در این حکم آورده است: نظر به دانش و تعهد و مراتب علمی و سوابق تجربی جنابعالی و با عنایت به موافقت ریاست محترم دانشگاه جامع علمی-کاربردی به موجب این حکم به سمت رییس موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی فرهنگ و هنر منصوب می شوید.
در بخش دیگری از این حکم به بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود در جهت ایجاد مهارت های شغلی و افزایش بهره وری و برنامه ریزی مناسب برای نیل به اهداف کمی و کیفی و توسعه آموزش علمی و کاربردی تأکید شده است.
به گزارش روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جنتی ضمن تشکر از زحمات حمیدرضا شاه آبادی در دوره سرپرستی مؤسسه با استعفای وی موافقت و تأکید کرده است که وزارتخانه همچنان از خدمات مشاورت وی در امور هنری بهره خواهد برد.
محمد سلطانی فر، زاده ۱۳۴۰ در تهران، مدیر تحقیقات رسانه ای مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام از ۱۳۷۸ تاکنون و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران است. 
وی لیسانس شیمی را از دانشگاه تربیت معلم تهران و فوق لیسانس و دکترای علوم ارتباطات اجتماعی را دانشگاه آزاد اسلامی اخذ کرده است؛ هم اکنون استادیار تمام وقت گروه ارتباطات واحد علوم و تحقیقات است. 

نظر شما