شناسهٔ خبر: 36645 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

عرضه کتاب‌ به ۱۰ زبان در اجلاس رهبران مذهبی و سیاسی جهان اسلام

در حاشیه برگزاری ششمین اجلاس مجمع جهانی اهل‌ بیت(ع) که در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در جریان است، نمایشگاه آثار فرهنگی جمهوری اسلامی ایران نیز برپا شده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ در حاشیه برگزاری ششمین اجلاس مجمع جهانی اهل‌ بیت(ع) که با حضور رهبران مذهبی و سیاسی بیش از ۱۳۰ کشور جهان در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در حال برگزاری است، نمایشگاه آثار فرهنگی جمهوری اسلامی ایران نیز برپا شده است.

در این نمایشگاه کتاب‌هایی به ۱۰ زبان پر مخاطب بین‌المللی و با مضامین مختلف، از جمله انقلاب اسلامی، وحدت مذاهب، معرفی مشاهیر جهان اسلام، جریان شناسی گروه‌های تندرو و تکفیری و همچنین معرفی فرهنگ اسلامی ـ ایرانی در اختیار نخبگان مذهبی و سیاسی جهان اسلام قرار گرفته است.

مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی با بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب از جمله اطلس شیعه، سرالصلاة امام خمینی(ره)، مجموعه زبرالحدید درباره معرفی پیشگامان بیداری اسلامی و کتاب‌های تازه منتشر شده خود همچون چهارده معصوم به زبان قزاقی، وهابیت، لهوف، پروانه‌های پراکنده و غیره و همچنین قرآن کریم به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، روسی، اردو، ترکی آذری در این نمایشگاه شرکت کرده است.

ششمین اجلاس مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) از بیست و چهارم مرداد در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در حال برگزاری است و علاوه بر مؤسسه الهدی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و بنیاد فرهنگی امام رضا(ع)، آثار فرهنگی خود را در نمایشگاه جنبی این اجلاس عرضه کرده‌اند.

نظر شما