شناسهٔ خبر: 35871 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز ثبت نام رشته‌های بدون کنکور در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج از آغاز ثبت‌نام رشته‌های بدون کنکور و بدون نیاز به پیش دانشگاهی در مقطع کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای در این مرکز از امروز(هفت مرداد)، خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ حسین آبین گفت: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج، در مقطع کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای برای نیمسال تحصیلی مهرماه امسال، در هشت کد رشته دانشجو می‌پذیرد.

وی با بیان این‌که مهلت ثبت نام در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی از امروز آغاز شده و تا ۱۴ مردادماه ادامه دارد، افزود:‌ داوطلبین می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این مرکز، به سایت سازمان سنجش به آدرس الکترونیکی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

آبین با اشاره به افزایش رشته‌های این مرکز خاطرنشان کرد:‌ امسال این مرکز در مقطع کاردانی فنی فناوری اطلاعات - اینترنت و شبکه‌های گسترده نیز پذیرش دانشجو دارد.

وی با اشاره به این‌که ظرفیت پذیرش در هر یک از رشته‌ها ۷۵ نفر است، یادآور شد: پذیرش دانشجو در این رشته‌ها از مهرماه سال جاری صورت می‌گیرد.

وی عناوین این رشته‌ها را شامل کاردانی حرفه‌ای انیمیشن، سینما - تصویر سازی، هنرهای تجسمی - عکاسی، هنرهای تجسمی - گرافیک، هنرهای تجسمی - نقاشی، هنرهای تجسمی - نقاشی ایرانی اعلام کرد.

آبین ادامه داد:‌ این مرکز در رشته‌های کاردانی فنی فناوری اطلاعات - اینترنت و شبکه‌های گسترده و معماری - معماری شهری نیز دانشجو می‌پذیرد.

وی تصریح کرد:‌ در حال حاضر این مرکز دارای ۱۸ کد رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی در حوزه فناوری، سینما، معماری و فرهنگ و هنر است و هزار و ۶۲۰ دانشجو در رشته‌های مختلف مشغول به تحصیل هستند.

آبین گفت: زمان ثبت نام دانشجویان در مقطع کارشناسی نیز ۱۷ مرداد ماه اعلام می‌شود.

وی در پایان افزود: برنامه‌های این مرکز در راستای مهارت آموزی دانشجویان است و با برگزاری کارگاه‌های آموزشی کاربردی دانشجویان را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند و همچنین ارائه وام‌های صندوق قرض‌الحسنه برای کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان از دیگر خدمات این مرکز است.

نظر شما