شناسهٔ خبر: 35398 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

چاپ یک کتاب درباره ریشه های صهیونیسم و خاندان سعود

کتاب «مثلث شوم» اثر سید مهدی فیاضی حسینی درباره شناسنامه و هویت جریان انحرافی وهابی در دین اسلام و حکومت آل سعود در عربستان، توسط انتشارات استوار منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ کتاب «مثلث شوم» در پی جستجو و تحلیل ریشه های تاریخی انحرافات اعتقادی و دینی در یهودیت، مسیحیت و اسلام است. انحراف صهیونیستی در روزگار معاصر ما باعث شکل گیری حکومت خاندان سعودی بر عربستان شده است که همان طور که اشاره شد، این کتاب در پی معرفی و بررسی ریشه های آن است.

نویسنده در بخشی از مقدمه خود بر کتاب می نویسد: برای این که در دشمنی با اسلام و مسلمانان، و مهجور ساختن قرآن و احکام قرآن، به نهایت درجه پیروزی برسند، به این اندازه ها بسنده نکردند، بلکه در چگونگی رفتاری فرد مسلمان، آداب معاشرت، مسائل خانوادگی، روابط و پوشش و امثال این امور نیز، از همان راه های گوناگون حساب شده و با عنوان های عوامفریب «تجدد» و «تمدن» دخالت کردند، و مسلمانان را، از هر جهت از سلاح نیرومند و برّان سنت اسلامی، تا توانستند خلع کردند و این سنت های دژ گونه مقام را، به نفع سودهای مادی و استعماری خویش، یک یک، از دست ملت های مسلمان گرفتند. و مغز جوانان را، دختر و پسر را، چنان از داده های فرهنگ اسلام بی خبر بار آوردند، که می بینید و می بینیم.

فهرست عناوین کتاب پیش رو، به ترتیب عبارت است از:

بیت المقدس از نظر احادیث اسلامی، تجلیل امپراطوران از بیت المقدس، مشاهده ای از بیت المقدس، مسجد قبه الصخره، بقیه آثار اسلامی، شورش یهود، سوختن معبد، آوارگی اول یهود، ورود فاتحین، هشدار به نسل جوان، جنگ و کشتار در تورات، محاکمه یهود، مقایسه بین ورود سپاه اسلام با سپاه صلیبی، آغاز جنگ صلیبی، اجمالی از واقعه جنگ صلیبی، روش جنگ و جدال صلیبیان، جنگ سوم صلیبی، جنگ چهارم صلیبی، جنگ پنجم و ششم صلیبی، نتایج جنگ های صلیبی، سلطان صلاح الدین ایوبی، بیت المقدس در آغوش رزمندگان مسلمان، فهرست مختصر تاریخ فتوحات اسلامی، فتح بیت المقدس در صدر اسلام، سخنان بیهوده درباره عمروعاص و فتح بیت المقدس، گزافه گویی درباره فتح بیت المقدس، خلیفه عمر در مسیر بیت المقدس، عمر درون شهر بیت المقدس، کعب الاحبار ارمغان تاریکی، گزیده ای از سفرنامه ناصرخسرو، غروب آندلس، جد آل سعود کیست؟، شواهدی بر یهودی بودن خاندان سعودی، نقش ارتش سعودی، حیله سعودی و غصب اراضی، گوشه ای از سخنان امرای سعودی، عبدالعزیز فلسطین را به یهود می بخشد، اسامی برخی از کشته ها توسط سعودی، ویرانی اماکن اسلامی، به آتش کشیدن کتابخانه اسلامی، ارزش انسان ها در نزد آل سعود، سرقت و فساد خاندان سعودی، کشتارگاههای سعودی، اسناد خیانت سعودی ها، خدمات آل سعود به انگلستان، نخاولی ها، ملک فیصل، ملک فهد، قوانین ظالمانه.

در قسمتی از این کتاب می خوانیم:

ولی خداوند جهان از همه این خرافات منزه و مبراست نه جسم است و نه عوارض جسم بر او عرض می شود، همیشه راست می گوید و هیچ وقت پیمان خود را نمی شکند، تمام اعمالش از روی خرد و حکمت است. ابدا اندوهگین و محزون نمی شود. یکی است و شریک ندارد و همیشه خواهان خیر مردم است.

ب _ پیامبران در نظر یهود

پیامبران (کتاب مقدس!) دست کم از خدایان آن ندارند مثلا بعضی آن ها:

۱. با زنان نامحرم زنا می کنند، چنان چه به (داود) نسبت می دهند

۲. با دختران خود زنا می کنند، چنان چه به (لوط) نسبت می دهند

۳. مردم را فریب می دهند، و آن ها را کشته، و زن هایشان را به همسری در آورند، چنانچه به داود نسبت می دهند

۴. با خداوند کشتی می گیرند، چنان چه به یعقوب نسبت می دهند

۵. کارهایی را که خداوند نهی کرده انجام می دهند چنان چه به سلیمان نسبت می دهند

۶. قلب هایشان به جانب بت مایل می شود، چنان چه به سلیمان نسبت می دهند

۷. برای پرسشت بت ها، خانه می سازند، چنانچه به سلیمان نسبت می دهند

....

این کتاب با ۳۲۸ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۱۳۰ هزار ریال منتشر شده است.

نظر شما