شناسهٔ خبر: 35244 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بررسی تکنوکراسی در کاربردی سازی علوم انسانی

سلسله نشست های چیستی و چگونگی کاربردی سازی علوم انسانی و اجتماعی به میزبانی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛ پژوهشکده علوم انسانی و اجتماعی- کاربردی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی سلسله نشست های علمی خود را با عنوان «چیستی و چگونگی کاربردی سازی علوم انسانی و اجتماعی» برگزار می کند.

بر اساس این گزارش، در همین راستا نشست "تکنوکراسی در کاربردی سازی علوم انسانی" با سخنرانی علیرضا منصوری ساعت ۱۴ عصر روز دوشنبه ۲۹ تیر ماه برگزار می شود.

این گزارش می افزاید: توسعه در مراحل چشم‌انداز، راهبرد و پیاده‌سازی نیازمند مدیریت است و مدیریت توسعه متکی به وجه کاربردی و تکنولوژیک علوم انسانی و اجتماعی است. برخی تلقی‌های و فلسفه‌ها درباره علم و تکنولوژی زمینه ایجاد و رشد تکنوکراسی را فراهم می‌ کند که در نهایت باعث می‌شود توسعه در جهت رفاه عموم مردم شکل نگیرد.

گفتنی است، علاقه مندان برای حضور در نشست "تکنوکراسی در کاربردی سازی علوم انسانی" به نشانی بزرگراه کردستان، خیابان ایرانشناسی (۶۴)، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، سالن اندیشه مراجعه کنند.

نظر شما