شناسهٔ خبر: 35152 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعلام فراخوان جشنواره ملی پوستر بیداری

فراخوان جشنواره ملی پوستر بیداری که به همت موسسه فرهنگی هنری مشکات هنر و همکاری نهادهای فرهنگی و هنری استان مازندران برگزار می شود از ۱۵ تیرماه آغاز شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ محمد صابر نوروزنژاد دبیر جشنواره پوستر بیداری زمان اجرای این جشنواره را از ۱۵ تیر ماه لغایت ۳۰ مهر ماه اعلام کرد و گفت: هنرمندان و علاقمندان می توانند تا ۳۰ مرداد ماه آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

وی در ادامه هدف از برگزاری این جشنواره را در ۶ محور زیر اعلام نمود:

_ گسترش فعالیت های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه اطهار(ع)

_ بازخوانی تصویری و احیای حماسه جاویدان قیام اباعبدالله(ع)

_ تقدیر از پدیدآورندگان آثار برتر هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف اهل بیت(ع) و توصیف تصویری و کمک به انتشار گسترده آثار

_ شناخت هنرمندان در سراسر کشور و ایجاد ارتباط بیشتر در این حوزه

_ استفاده از ظرفیت های بومی در برنامه های ملی

_ الگوسازی مناسب برای دیگر استان ها به جهت حمایت از تولیدات هنری

پوستر بیداری

دبیر جشنواره بیداری در ادامه خاطر نشان کرد: مجموعه ی افراد و نهادهایی که در اجرای این جشنواره همکاری می کنند تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهند بست تا کلیه مراحل این جشنواره به بهترین وجهی انجام پذیرد، همچنین از کلیه هنرمندان در سراسر کشور عزیزمان انتظار می رود تا با ارسال آثار ارزنده خود ما را در دستیابی به اهداف جشنواره یاری کنند.

وی در پایان گفت: موضوعات جشنواره طی اطلاعیه ای رسانه ای خواهد شد. مهلت ارسال آثار همانطور که اشاره شد تاریخ ۳۰ مرداد ۹۴ می باشد که داوطلبان می توانند آثار خود را به وب سایت
Www.posterbidari.com ارسال نمایند.

نظر شما