شناسهٔ خبر: 34862 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

معاون سیما خواستار توبیخ «ماه عسل» شد/ تذکر به مدیر شبکه سه

معاون سیما در نامه‌ای خطاب به مدیر شبکه سه سیما خواستار توبیخ عوامل برنامه «ماه عسل» با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛  به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، در متن نامه علی اصغر پورمحمدی معاون سیما خطاب به مدیر شبکه سه درباره برنامه «ماه عسل» آمده است:

جناب آقای سیدغلامرضا میرحسینی

مدیر محترم شبکه سه سیما

با سلام و آرزوی موفقیت

برنامه «ماه‌عسل» از برنامه‌های معنوی، تأثیرگذار و پر مخاطب رسانه ملی در ماه مبارک رمضان محسوب می‌شود که دست‌اندرکاران آن توانسته‌اند با تلاش چند ساله اوقات خوبی را برای مردم عزیز ایران به خصوص روزه‌داران مومن فراهم کنند. اما امسال علیرغم جدیت جنابعالی و گروه برنامه‌ساز برای افزایش کیفیت و محتوای این برنامه و توجه ویژه به انتخاب بهتر سوژه‌ها و میهمانان مناسب که نسبت به سال‌های گذشته از جذابیت و تأثیر بیشتر برخوردارند متأسفانه دو برنامه و دو انتخاب غلط در ماه عسل امسال از شیرینی و شهد این زحمات کاسته است و موضوعات و مفاهیمی مطرح شده است که نه در «ماه عسل» که در هیچ یک از برنامه‌های دیگر سیما نیز جایی ندارند.

از آنجا که تکرار اینگونه اشتباهات قابل اغماض نیست، با تذکر به جنابعالی، لازم است ضمن توبیخ عوامل آن انتخاب غلط و نظارت موثر بر تصحیح، ارتقاء و ادامه مسیر خوش سابقه این برنامه اهتمام نمائید.

علی‌اصغر پورمحمدی

معاون سیما

نظر شما