شناسهٔ خبر: 34742 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کتاب هایی برای تمام فصول/ بسته های تابستانی برای علاقه مندان کتاب

به مناسبت فرا رسیدن تابستان نشرچشمه برای دوستداران و علاقه‌مندان، بسته‌های تابستانی کتاب با تخفیف ویژه و البته یک کتاب رایگان در نظر گرفته است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛  شلوغی های زندگی های امروزی گاه فرصت مراجعه به کتاب فروشی را به خیلی از ما نمی دهد و خرید اینترنتی این روزها به یکی از ملزومات جامعه شهری ما تبدیل شده است.نشر چشمه به مناسبت رسیدن فصل تابستان و روزهای کش دارو طولانی اش ، برای دوستداران و علاقه‌مندان کتاب، بسته‌های تابستانی با تخفیف ویژه و یک هدیه‌ ضمیمه در نظر گرفته است.

فروش این بسته‌های تابستانی از یکشنبه ۷ تیرماه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد. خرید این بسته‌ها فقط و فقط از طریق سایت رسمی نشرچشمه cheshmeh.ir ‌ امکان پذیر است. محتوا و قیمت هر یک از این بسته‌ها، در پروفایل مخصوص آن توضیح داده شده و خریداران می‌توانند قبل از خرید به تعداد کتاب ها، نوع، قالب و قیمت آن بدون در نظر گرفتن تخفیف توجه کنند.

عنوان بسته های تابستانی نشر چشمه که همراه با تخفیف به فروش می رسند؛ مجموعه «تازه‌های کتاب‌های تالیفی سال ۹۴»، مجموعه «تازه‌های کتاب‌های ترجمه‌ی سال ۹۴»، مجموعه‌‌ی کتاب‌های «سینمایی و نمایشنامه»، مجموعه‌ی کتاب‌های «پاتریک مودیانو» و «هاروکی موراکامی»، مجموعه‌ی ترجمه‌های «پیمان خاکسار»، مجموعه کتاب‌های «برنده‌ی جایزه‌ی ادبی نوبل»،مجموعه کتاب‌های «محمود دولت‌آبادی و علی اشرف درویشیان»، مجموعه‌ کتاب‌های «محمود دولت‌‌آبادی»، مجموعه‌ی «رمان‌های پرفروش ایرانی و خارجی»، مجموعه «رمان‌های پرفروش سال»، مجموعه رمان‌های اقتباس‌شده، مجموعه کتاب‌های «شعر جهان» ومجموعه‌ی کتاب‌های «علی اشرف درویشیان» است که علاقه مندان می توانند از محتوا و جزییات هر بسته نیز از طریق مراجع به سایت این نشر مطلع شوند.

اگر قصد خرید و هدیه دادن این بسته های تابستانی را دارید، نشر چشمه اعلام کرده است: خریداران این بسته‌ها در صورت تمایل می‌توانند در مراحل ثبت سفارش و در بخش «توضیحات» ذکر کنند که این بسته‌ها با بسته‌بندی ویژه‌ هدیه به دست‌شان برسد. پس از ثبت سفارش، طبق درخواست خریدار مجموعه خریداری شده با بسته‌بندی ارسال می شود.

نظر شما