شناسهٔ خبر: 34413 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

توجه به موسسه علمی کاربردی فرهنگ و هنر بسیاری خلاها را پر می کند

دکتر محمود عزیزی با بیان اینکه موسسات علمی و کاربردی در آموزش عالی خوب دیده نشده است، گفت: اگر به موسسه علمی کاربردی فرهنگ و هنر توجه شود می تواند بسیاری از خلاءها را پر کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛ دکتر محمود عزیزی، کارگردان، بازیگر و مدرس دانشگاه  دبیر افتخاری بخش فیلم و تئاتر جشنواره باران رحمت در نشست این جشنواره در خانه هنرمندان گفت: حضور این تعداد خبرنگار در این نشست مایه مباهات است، اینکه خبرنگاران و منتقدان دغدغه فرهنگ و هنر دارند، جای بسی امیدواری است، مثل حضور شخصیت سیاسی ظریفی مثل آقای ظریف در برنامه های فرهنگی و هنری. امیدوارم با جشنواره باران رحمت زحمات برای فرهنگ و هنر به بار بنشیند.

دکتر عزیزی خاطر نشان کرد:  امیدوارم همیشه این فعالیت ها در جشنواره ها باشد، جشنواره باران رحمت باید نشان دهنده توانمندی دانشجویان فرهنگ و هنر باشد باشد.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: موسسه علمی فرهنگ و هنر جبران مافات می کند و برای اولین بار به آن توجه ویژه می شود اگر به آن توجه شود می تواند بسیاری از خلاها را رفع کند امیدوارم موسسات علمی کاربردی درصدی از نیازهای جامعه را برطرف کند.

دکتر محمود عزیزی با بیان اینکه موسسات علمی و کاربردی خوب دیده نشده است نه در آموزش عالی و نه در جاهای دیگر، گفت:  خوشبختانه موسسات علمی و کاربردی پاسخ به نیازها را می دهد واحدهایی هست که نیاز به آموزش ندارند، بلکه باید عملیاتی شوند. امیدوارم با بررسی خروجی این جشنواره مسئولانی که کار آنها ساختن زیرساخت هاست از این امکانات موجود بهره ببرند.

نظر شما