شناسهٔ خبر: 34368 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نتایج آزمون ورودی سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: نتایج آزمون ورودی سطح سه (کارشناسی ارشد) حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  حجت‌الاسلام محمد احمدی افزود: این نتایج از طریق وبگاه مدیریت سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه در این مرحله معرفی‌شدگان به مصاحبه مشخص می‌شوند، افزود: برگزاری مصاحبه علمی رفتاری داوطلبان صرفا در اختیار مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران است.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه داوطلبان معرفی شده به مصاحبه باید از ۲۰ تا ۲۵ تیرماه نسبت به ثبت نوبت مصاحبه از طریق پایگاه paziresh.whc.ir اقدام کنند، افزود: مصاحبه این داوطلبان از تاریخ ۲۹ تیر تا ۲۳ مرداد بر اساس دستورالعمل ارسالی از سوی معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام نهایی داوطلبان ورود به مقطع سطح سه صرفا از میان فارغ‌التحصیلان سطح دو حوزه‌های علمیه خواهران انجام می‌شود، اضافه کرد: مقطع سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران در دو شیوه حضوری و غیرحضوری انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: طلاب خواهر در مقطع سطح سه در رشته‌های تفسیر و علوم قرآنی، فقه و اصول، کلام اسلامی، کلام با گرایش امامت، کلام با گرایش مهدویت، کلام با گرایش مذاهب اسلامی، فلسفه اسلامی، تاریخ اسلام، مدرسی ادبیات عربی، مطالعات اسلامی زنان، اخلاق و تربیت اسلامی و تبلیغ با گرایش حج به تحصیل می‌پردازند.

نظر شما