شناسهٔ خبر: 34069 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جزئیات آزمون های عملی کنکور کارشناسی ارشد ۹۴ اعلام شد

آزمون تشریحی و یا پروژه عملی در ۶ كدرشته‌ آزمون كارشناسی ارشد در روزهای ۷ تا ۹ مردادماه سال ۹۴ برگزار می شود و داوطلبان پس از پرداخت هزینه آزمون می توانند کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ آزمون تشریحی و یا پروژه عملی در کدرشته های ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸ و ۱۳۶۴ در صبح و بعدازظهر روزهای چهار‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه ۷، ۸ و ۹ مردادماه ۹۴ منحصراً در شهر تهران برای آن دسته از داوطلبانی كه بر اساس مندرجات كارنامه نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و حداقل یكی از كد رشته محل‌های رشته‌های تحصیلی پروژه‌دار را نیز انتخاب کرده اند برگزار خواهد شد.

برای آن دسته از داوطلبانی كه مجاز به شركت در آزمون دو پروژه هستند، دو كارت ورود به جلسه به صورت جداگانه قابل دریافت است و لازم است دو روز قبل از برگزاری آزمون پروژه مربوط، هزینه برگزاری آزمون تشریحی، پروژه و یا عملی را به مبلغ ۲۰۰.۰۰۰ (دویست هزار) ریال بابت هزینه برگزاری آزمون هر پروژه به صورت اینترنتی كه امكان آن در پایگاه اطلاع‌رسانی  این سازمان به نشانی www.sanjesh.org فراهم شده، پرداخت کرده و پس از دریافت كد پرداخت هزینه آزمون عملی و درج این كد به همراه اطلاعات كارت اعتباری و یا شماره پرونده و كد رهگیری در قسمت مربوط (پرینت كارت ورود به جلسه آزمون) نسبت به پرینت كارت ورود به جلسه خود و برگ راهنمای شركت در آزمون اقدام کنند.

(داوطلبانی كه در دو پروژه شركت می کنند لازم است در دو مرحله نسبت به پرداخت مبلغ فوق به صورت اینترنتی اقدام کرده و سپس نسبت به پرینت كارت ورود به جلسه در پروژه مربوط و برگ راهنمای شركت در آزمون اقدام کنند). برای شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت كارت ورود به جلسه اینترنتی و همچنین اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكسدار الزامی است. لذا كلیه داوطلبان بایستی برای پرینت كارت ورود به جلسه اقدام کنند. آدرس حوزه برگزاری آزمون بر روی پرینت كارت ورود به جلسه درج خواهد شد.

تبصره: نظر به اینكه در كد رشته امتحانی ۱۳۵۲ (مجموعه معماری) چهار پروژه عملی و یا تشریحی برگزار می شود، لذا برای آن دسته از داوطلبانی كه در هر چهار پروژه كد مذكور مجاز شده باشند، یك كارت ورود به جلسه آزمون جداگانه در نظر گرفته شده است، كه لازم است در صورت تمایل به شركت در ۱، ۲، ۳ و یا ۴ پروژه، بابت هر یك از پروژه‌های مربوط مبلغ فوق را پرداخت کنند و سپس نسبت به پرینت كارت پروژه مربوط اقدام کنند.

كد و نام رشته یا پروژهروز و تاریخ آزمون
اسكیس معماری(۱۳۵۲) – تصویرسازی (۱۳۵۸)        صبح چهارشنبه ۹۴/۵/۷
اسكیس معماری منظر (۱۳۵۲)- نقاشی (۱۳۵۸)عصر چهارشنبه ۹۴/۵/۷
مطالعات فرهنگ و معماری ایران (۱۳۵۲) – تجزیه و تحلیل نمایشنامه (۱۳۵۷) – ارتباط تصویری (۱۳۵۸)صبح پنجشنبه ۹۴/۵/۸
اسكیس معماری داخلی(۱۳۵۲) – نمایشنامه نویسی (۱۳۵۷) – تصویر متحرك (انیمیشن) (۱۳۵۸)عصر پنجشنبه ۹۴/۵/۸
مجموعه برنامه‌ریزی شهری، منطقه‌ای و مدیریت شهری (۱۳۵۰)– اسكیس‌طراحی شهری(۱۳۵۱)صبح جمعه ۹۴/۵/۹
طراحی پارچه و لباس (۱۳۶۴)عصر جمعه ۹۴/۵/۹

۱- اطلاعات لازم پیرامون آزمون:

(الف) تعداد سؤالات و زمان پاسخگویی، به شرح جدول ذیل است:

ردیفکد رشتهنام پروژهتعداد سؤالزمان پاسخگویی
۱۱۳۵۰برنامه­ ریزی شهری، منطقه ­ای و مدیریت شهری۱۱۸۰ دقیقه
۲۱۳۵۱طراحی شهری۱۱۸۰ دقیقه
۳۱۳۵۲طراحی (اسکیس معماری)۱۲۴۰ دقیقه
۴۱۳۵۲طراحی (اسکیس معماری منظر)۱۲۴۰ دقیقه
۵۱۳۵۲طراحی (اسکیس معماری داخلی)۱۲۴۰ دقیقه
۶۱۳۵۲پروژه تشریحی مطالعات فرهنگ و معماری ایران۳۲۴۰ دقیقه
۷۱۳۵۷پروژه تشریحی نمایشنامه ­نویسی۱۱۸۰ دقیقه
۸۱۳۵۷پروژه تشریحی تجزیه و تحلیل نمایشنامه ­نویسی۶۱۸۰ دقیقه
۹۱۳۵۸تصویر متحرک۷۲۴۰ دقیقه
۱۰۱۳۵۸ارتباط تصویری۲۲۴۰ دقیقه
۱۱۱۳۵۸تصویرسازی۱۲۴۰ دقیقه
۱۲۱۳۵۸نقاشی۲۲۴۰ دقیقه
۱۳۱۳۶۴طراحی پارچه و لباس۲۲۴۰ دقیقه

(ب) منابع آزمون تشریحی درس تجزیه و تحلیل نمایشنامه در تاریخ‌های ۲۹ تیرماه و ۵ مردادماه طی اطلاعیه‌ای اعلام خواهدشد.

وسایل مورد نیاز داوطلبان که باید به همراه داشته باشند:

(۱) داوطلبان رشته برنامه ریزی شهری، منطقه‌ای، مدیریت شهری(كد۱۳۵۰) و طراحی شهری (كد ۱۳۵۱) لازم است مداد و روان‌نویس مشكی، پاك‌كن، مداد تراش و یك تخته شاسی كه كاغذ A۳ به راحتی روی آن قرار گیرد را به همراه داشته باشند و از آوردن هرگونه ابزار بیان ترسیمی دیگر اكیداً خوداری کنند.

(۲) داوطلبان رشته مجموعه معماری (كد ۱۳۵۲) مجاز هستند كلیه لوازم طراحی و راندو و یك تخته شاسی مناسب به ابعاد۵۰×۳۵ را همراه داشته باشند.

(۳) داوطلبان رشته‌های نقاشی، تصویرسازی و ارتباط تصویری (كد ۱۳۵۸) و طراحی پارچه و لباس(كد ۱۳۶۴) لازم است یك تخته شاسی مناسب به ابعاد۵۰×۳۵، مداد رنگی، روان نویس (ضخامت‌های مختلف)، ماژیك، گواش، آكریلیك، آب رنگ، قلم مو، قلم نی و مركب خطاطی، پالت رنگ، خط‌كش، گونیا، شابلون، مداد پاك‌كن، لاك سفید، كاغذ پوستی (ویژه رشته‌های تصویرسازی، ارتباط تصویری و طراحی پارچه و لباس)، گیره تخته شاسی، چسب كاغذی یا نواری در جلسه آزمون به همراه داشته باشند و داوطلبان رشته تصویر متحرك (كد ۱۳۵۸) لازم است مداد طراحی، مداد پاك‌كن و مداد رنگی در جلسه آزمون همراه داشته باشند.

وسایل ممنوعه :

وسایلی را كه داوطلبان مجاز به استفاده از آن‌ها نیستند شامل: رنگ روغن، پاستل گچی، پاستل روغنی، زغال طراحی، اسپریهای براق كننده و چسبنده، كلیشه‌ی نقوش آماده. (در صورت استفاده كارها ارزیابی نخواهد شد).

كلیه داوطلبان باید مدرك معتبر شناسایی مانند كارت دانشجویی، كارت ملی، شناسنامه، پاسپورت و یا گواهینامه به همراه داشته باشند.

(الف) هیچ ‌یك از داوطلبان اجازه آوردن وسائل اضافی اعم از كتاب، جزوه، تلفن همراه، پیجر، نت‌بوك و هرگونه وسیله الكترونیكی مجهز به دوربین فیلم‌برداری و یا عكس‌برداری و غیره (بجز موارد خواسته شده فوق) را ندارند.

(ب) استفاده از هرگونه كتاب طراحی، كاغذ (به جز آنهایی كه در جلسه آزمون به داوطلبان داده خواهد شد) و تصاویر متفرقه در جلسه آزمون اكیداً ممنوع بوده و درصورت مشاهده، تقلب محسوب خواهد شد. در حین انجام پروژه قدم زدن، سركشی بر روی كار دیگران، هر نوع پرسش و پاسخ و كمك به دیگران مجاز نبوده و در صورت انجام آن به عنوان تقلب محسوب خواهدشد.

(ج) هرگونه كولاژ كردن، چسباندن و نصب كردن مصالح متفرقه بر روی پروژه عملی یا تشریحی ممنوع است.

(د) از آنجائیكه داوطلبان كدرشته امتحانی ۱۳۵۸ فقط می توانستند در آزمون دو رشته پروژه‌دار شركت کنند چنانچه توسط برخی از داوطلبان این موضوع رعایت نشده باشد‌‌، برای این دسته از داوطلبان نیز با توجه به اولویت های انتخابی كه در زمان انتخاب رشته اعلام کرده اند، فقط برای دو رشته پروژه‌دار كارت ورود به جلسه صادر می شود.

بدین وسیله از آن دسته داوطلبانی كه در رشته بازیگری از كد رشته امتحانی ۱۳۵۷ مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و نسبت به تكمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی خود در موعد مقرر اقدام و حداقل یكی از كد رشته محلهای تحصیلی بازیگری را انتخاب کرده اند باید برای شركت در آزمون عملی در زمان مقرر مراجعه کنند.

عدم مراجعه برای شركت در مرحله فوق، بمنزله انصراف داوطلب از گزینش نهایی در كد رشته محل یا رشته محلهای انتخابی مربوط تلقی می شود و فرصت دیگری برای انجام این مرحله وجود نخواهد داشت. داوطلبانی كه مبادرت به انتخاب كد محل تحصیل از رشته بازیگری نکرده اند توصیه می شود برای شركت در آزمون عملی و یا دریافت كارت شركت در آزمون اقدام نکنند.

- مصاحبه و آزمون پروژه عملی بازیگری از كد رشته امتحانی ۱۳۵۷ براساس جدول زیر از ساعت ۸:۰۰ صبح روزهای تعیین شده و با توجه به دیالوگ‌های درج شده در سایت سازمان سنجش در دانشگاه هنر تهران به نشانی تهران – میدان هفت تیر - خیابان شهید مفتح– جنب ورزشگاه شهید شیرودی – خیابان شهید ورزنده - دانشكده سینما و تئاتر برگزار خواهد شد.

جدول زمانبندی مراجعه برای آزمون عملی بازیگری به تفكیك برادران و خواهران

زمان مراجعه برادرانزمان مراجعه خواهران
روزتاریخحرف اول نام خانوادگیروزتاریخحرف اول نام خانوادگی
دوشنبه۹۴/۴/۲۹از حرف «الف» تا حرف«خ»پنج‌شنبه۹۴/۵/۱از حرف «الف» تا حرف «ح»
سه‌شنبه۹۴/۴/۳۰از حرف «د» تا حرف  «ع»جمعه۹۴/۵/۲از حرف «خ» تا حرف «ف»
چهارشنبه۹۴/۴/۳۱از حرف «غ» تا حرف «ی»شنبه۹۴/۵/۳از حرف «ق» تا حرف «ی»

  
داوطلبان علاوه بر اجرای نقش مربوط مطابق جدول باید در روز آزمون عملی اسناد و مدارك مربوط به سوابق بازیگری و تئاتری همراه داشته و همچنین آمادگی اجرای یك قطعه نمایش به انتخاب داوطلب به مدت ۵ دقیقه و آمادگی اجرای یك قطعه نمایش به صورت فیالبداهه به انتخاب اساتید آزمون را داشته باشند. دیالوك آزمون عملی بازیگری به تفكیك خواهران و برادران در سایت سازمان سنجش آمده است. 

نظر شما