شناسهٔ خبر: 34024 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اسماعیل آذر: کلینیک کتاب دایر شود

اسماعیل آذر استاد دانشگاه و مجری برنامه مشاعره در سیما با اشاره به طرح کتاب خوان نهاد کتابخانه ها گفت: بارها گفته ام که در کشور باید کلینیک کتاب داشته باشیم ، گره آن تنها با حضور متخصصان و دانشمندان باز می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ اسماعیل آذر با اشاره به نشست کتاب خوان که روز چهارشنبه ۲۷ خرداد در تهران برگزار می شود ، این طرح را مثبت ارزیابی کرد.

وی گفت: باید مراقب بود که طرح دچار آسیب نشود، این طور نباشد برخی هر کتابی را خوانده و بعد تفکری را که خودش دوست داشته پیرامون آن کتاب با نقد کردن ابراز کند این ممکن است برای یک نفر مفید باشد ولی آن سلیقه و نظر برای نفری دیگر مفید نباشد.

وی در پایان اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند باید طرح های ملی انجام دهیم و اگر امکانش نیست باید در یک شهر و حتی یک منطقه از یک شهر انجام شود و بعد اگر موفقیت آمیز بود آن را گسترش دهند تا به عنوان یک طرح ملی انجام شود.



** معرفی سه گانه کمدی الهی دانته با ترجمه میرعباسی 

سه گانه کمدی الهی به قلم دانته آلیگری با ترجمه کاوه میرعباسی، چهارشنبه (۲۷ خرداد ماه) در شهر کتاب مرکزی معرفی می شود. 

در این مراسم، کاوه میر عباسی مترجم اثر، مهدی غبرایی و علی شروقی حضور خواهند داشت و درباره اثر و ترجمه آن بحث و گفتگو می کنند. 

انتشارات کارگاه فیلم و گرافیک سپاس کتاب کمدی الهی را در سه جلد یک هزار و ۷۰۰ صفحه ای با شمارگان ۱۵۰۰ نسخه به بهای ۱۱۵ هزار تومان منتشر کرده است. 

علاقه مندان برای شرکت در این برنامه که چهارشنبه، ۲۷ خرداد، ساعت ۱۸ برگزار می شود، می توانند به خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از تقاطع مطهری، نبش کوچه کلاته، فروشگاه مرکزی شهرکتاب مراجعه کنند.

نظر شما