شناسهٔ خبر: 32782 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

همایش ارتباط و تعامل دانشگاه با صنعت چاپ برگزار می‌شود

همایش ارتباط و تعامل دانشگاه و صنعت چاپ به همت اتحادیه چاپخانه‌داران تهران و موسسه بازدید فردا در دانشگاه الزهرا می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ در این همایش که از حمایت دانشگاه الزهرا، انجمن علمی پژوهش‌های هنری ایران، پژوهشکده فرهنگ و هنر و انجمن علمی پژوهشی هنرهای تجسمی ایران برخوردار است، ۴ سخنرانی و یک کارگاه آموزشی در حوزه‌های مرتبط برگزار می‌شود.

طبق اعلام دبیرخانه، در این همایش نقش دانشگاهیان، فارغ‌التحصیلان و فعالان گرافیک در صنعت چاپ و چگونگی تعامل و ارتباط هر چه بیشتر این دو حوزه از دو منظر دانشگاه و صنعت، بررسی میزان و کیفیت دروس چاپ ماشینی در دانشگاه‌ها برای رشته گرافیک و راهکارهای حضور هر چه کارآمدتر فارغ‌التحصیلان رشته گرافیک در بازار صنعت چاپ، مورد بحث قرار خواهد گرفت.

بر اساس همین گزارش، در بخش کارگاه آموزشی این همایش نیز، نکاتی پیرامون استفاده از نرم‌افزارهای گرافیکی در سطح پیشرفته آموزش داده خواهد شد.

همچنین دبیرخانه همایش مذکور اعلام کرد، این همایش اولین همایش از این دست خواهد بود که در آینده به صورت دوره‌ای، با ارتقاء سطح علمی و دریافت مقاله علمی تخصصی برگزار می‌شود.

همایش ارتباط و تعامل دانشگاه و صنعت چاپ ساعت ۱۰ صبح فردا چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در سالن تورانی دانشگاه الزهرا برگزار می‌شود.

نظر شما