شناسهٔ خبر: 32726 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آیین بزرگداشت زنده‌یاد اسماعیل رفیعیان برگزار می‌شود

انجمن ترویج زبان و ادبیات فارسی، مراسم یادبود زنده‌یاد دکتر اسماعیل رفیعیان استاد دانشگاه تبریز و دانشگاه آزاد اسلامی این شهر و از مؤلفان لغتنامه دهخدا را در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می‌کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ انجمن ترویج زبان و ادبیات فارسی با همکاری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، مراسم یادبود زنده‌یاد دکتر اسماعیل رفیعیان استاد دانشگاه تبریز و آزاد اسلامی تبریز و از مؤلفان لغتنامه دهخدا را برگزار می‌کند. این مراسم در محل انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می‌شود.
 
به همین مناسبت کتاب «این گونه ماندگار» حاوی بیش از یکصد مقاله علمی و ادبی که از طرف استادان و همکاران و فضلای کشور به آن فقید تقدیم شده رونمایی می‌شود.
 
نشست یادبود زنده‌یاد اسماعیل رفیعیان از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه، دوشنبه چهارم خرداد (۱۳۹۴) در تالار اجتماعات شهید مطهری آثار و مفاخر فرهنگی به نشانی خیابان ولیعصر- پل امیربهادر- خیابان سرلشکر بشیری پلاک ۷۱ برگزار می‌شود.  

زنده یاد اسماعیل رفیعیان متولد ۱۳۰۲ در مرند و درگذشته در سال ۱۳۸۷، دارای مدرک دکترای ادبیات فارسی از دانشگاه تهران بود.«درمان‌ودرد یا چرا...و تاکی...» و «کوکبه شهریار عشق» نام دو کتاب منتشر شده اوست.

نظر شما