شناسهٔ خبر: 32479 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نام‌نویسی امتحانات سطح عالی حوزه علمیه قم آغاز شد

نام‌نویسی امتحانات سطح عالی حوزه علمیه استان قم آغاز شده و تا ۵ خردادماه ادامه دارد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ طلاب می توانند برای نام نویسی نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۳ - ۹۴ به سامانه اینترنتی معاونت آموزش حوزه(نجاح) مراجعه کنند.

چنانچه طلبه قصد انصراف و یا اصلاح ثبت نام امتحانات را داشته باشد، حداکثر تا ۵ خردادماه باید به سایت معاونت آموزش حوزه مراجعه و نسبت به اصلاح آن اقدام کند و در صورت ثبت نام و عدم شرکت در امتحان آن درس، به منزله مردودی محسوب می شود و در صورت غیر موجه بودن غیبت امتحانی، مجاز به ثبت نام مجدد آن درس در امتحانات، شهریورماه نخواهد بود.

افرادی که در نیم سال اول موفق به انتخاب درس نشده‌اند ابتدا باید دروس خود را انتخاب و سپس محل آزمون را مشخص کنند و‌ افرادی که در امتحانات نیم سال اول غیبت کرده با پذیرش مسئولیت شرعی آن، چنانچه غیبت آنان موجه باشد می توانند در امتحانات خرداد ماه شرکت کنند.

افرادی که نمره قبولی در یکی از نیم سال‌های دروس فقه، اصول و فلسفه را دارند، همان نمره کافی است و مجاز به ثبت نام مجدد نیست و در صورت ثبت نام و شرکت در امتحانات به نمره آنان ترتیب اثر داده نمی شود.

طلاب هنگام ثبت نام، به ضوابط و شرایط اعلام شده از قبیل انتخاب درس، مکان تحصیل، نوع طرح (قدیم و جدید)، ساعت، تاریخ و مکان امتحان و... توجه کرده تا جهت انتخاب دروس امتحانی و ثبت حضور و غیاب و نیز اعلام نمره با مشکل مواجه نشوند.

طلابی که در آموزش غیرحضوری شرکت کرده‌اند، مجاز به ثبت نام در این امتحان نیستند و در صورت عدم فعال بودن پرونده آموزش غیر حضوری آنان، پس از انصراف و تسویه حساب می‌توانند ثبت نام کنند.

نظر شما