شناسهٔ خبر: 32264 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بهاءالدین خرمشاهی به عنوان برترین پژوهشگر استان قزوین معرفی شد

نشست «قزوین، شهر مینودری» با معرفی فعالان برتر عرصه پژوهش و چاپ‌ونشر استان قزوین در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد و پژوهشگرانی چون بهاءالدین خرمشاهی، قوام‌الدین خرمشاهی، سید علی موسوی گرمارودی، ابوالفضل امیردیوانی، قاسم انصاری به عنوان مولفان و پژوهشگران برتر استان قزوین معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ نشست «قزوین، شهر مینودری» که به معرفی ظرفیت‌های فرهنگی استان قزوین اختصاص داشت، به عنوان اولین نشست از سلسله نشست‌های «روز استان‌ها» در روز چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه، در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد.

در این نشست که با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان فرهنگی و جمعی از  فعالان عرصه چاپ و نشر استان قزوین برگزار شد، از فعالان عرصه چاپ و نشر استان قزوین تقدیر به عمل آمد.

بر این اساس حسین مافی، مدیر مسئول انتشارات سایه گستر به عنوان ناشر برتر و حمید خمسه، مدیر انتشارات آسیا نیز به عنوان چاپخانه‌دار برتر این استان معرفی و تقدیر شدند.

همچنین در این مراسم از بهاءالدین خرمشاهی، قوام‌الدین خرمشاهی، سید علی موسوی گرمارودی، ابوالفضل امیردیوانی، قاسم انصاری، سید عباس بندی، محمدرضا خان‌محمدی خرمی، محمد رحیم عیوضی به عنوان مولفان و پژوهشگران برتر استان قزوین تقدیر به عمل آمد.

نظر شما