شناسهٔ خبر: 31786 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نظر رئیس جمهور درباره اختلاف ۲ دانشگاه شیرازی

رئیس دانشگاه شیراز گفت: رئیس جمهور در پاسخ به نامه دانشگاه شیراز شفاها گفتند که نظرات دانشگاه شیراز در خصوص اراضی اختلافی با دانشگاه علوم پزشکی اعمال می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مجید ارشاد در پاسخ به این سوال که آخرین نتایج بررسی اراضی اختلافی بین دانشگاه شیراز و دانشگاه علوم پزشکی شیراز به کجا رسیده است، گفت: این موضوع مرتب در حال پیگیری است و هنوز نتیجه خاصی حاصل نشده و در هیئت دولت در دست بررسی قرار داد.

وی در پاسخ به این سوال که آقای رئیس جمهور پاسخی به نامه دانشگاه شیراز داده است یا خیر، گفت: پاسخ کتبی از سوی رئیس جمهور داده نشده، اما شفاها عنوان شده که نظرات دانشگاه شیراز در خصوص اراضی اختلافی با دانشگاه علوم پزشکی اعمال می شود.

رئیس دانشگاه شیراز اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی ادعا می کرد که این زمین ها وقفی هستند اما طبق مصوبه کمیسیون بررسی لوایح منتفی شده است و وقتی مسئله وقف منتفی می شود، این بحث باید تمام شود و خود هیئت دولت هم به این نتیجه رسیده است که موضوع وقف در کار نیست، لذا از نظر ما موضوع منتفی است و امیدواریم هیئت دولت تصمیم نهایی را به گونه ای نگیرد که با دولت تدبیر و امید همخوانی نداشته باشد.

ارشاد در خصوص فعالیت اساتید این دانشگاه گفت: ما به اساتید و اعضای هیئت علمی اعلام کردیم که هیئت دولت و وزارت علوم قول همکاری داده اند و گفته اند اگر مسئله وقف نباشد موضوع اختلافی منتفی است لذا همه همکاران به فعالیت های علمی و پژوهشی خود ادامه می دهند.

نظر شما