شناسهٔ خبر: 31556 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آشنایی با شاهکارهای ادب فارسی

موسسه لغتنامه دهخدا در نظر دارد دوره‌های زبان و ادبیات فارسی را با تاکید بر آشنایی علاقه‌مندان با شاهکارهای ادب فارسی برگزار کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ موسسه لغتنامه دهخدا در نظر دارد دوره‌های آموزشی را برای آشنایی علاقه‌مندان با شاهکارهای ادب فارسی برگزار کند.

بنا به اعلام موسسه لعتنامه دهخدا، در دوره آشنایی با شاهکارهای ادب فارسی، غلامرضا ستوده، ایرج مهرکی، ایرج شهبازی و ایرج رضایی درباره گلستان سعدی، شاهنامه‌خوانی، مثنوی‌خوانی و حافظ‌خوانی را برای علاقه‌مندان طی ۱۰ جلسه برگزار کنند.

«آشنایی با زبان‌شناسی و زبان‌های باستانی ایرانی» دوره دیگری است که در آن  دورس زبان‌شناسی عمومی برای کنکور کارشناسی ارشد، زبان تخصصی و ساخت زبان‌فراسی برای این کنکور این مقطع و آموزش زبان پهلوی با حضور عباس نصری، و احمدرضا قائم‌مقامی در ۱۰ جلسه برپا شود.

موسسه لغتنامه دهخدا در نظر دراد در ادامه برگزاری دوره‌های زبان و ادبیات فارسی، آموزش خوشنویسی را نیز برای علاقه‌مندان برگزار کند. بنا به این اعلام مرتضی سیاوسی در ۱۰ جلسه به‌طور جداگانه به آموزش خط تحریری و درشت اقدام می‌کند.

موسسه لغتنامه دهخدا دوره‌های آموزش زبان و ادبیات فارسی ار از ۱۵ اردیبهشت امسال آغاز می‌کند.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر برای حضور در دوره‌ها می‌توانند به موسسه لغتنامه دهخدا واقع در خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از پارک‌وی، ایستگاه پسیان مراجعه کنند.

نظر شما