شناسهٔ خبر: 31433 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعضای شورای علمی مدرسه ملی سینمای ایران منصوب شدند

رئیس سازمان سینمایی در احکام جداگانه ای، اعضای شورای علمی و مدیر اجرایی مدرسه ملی سینمای ایران را منصوب کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا ، حجت الله ایوبی در احکامی جداگانه منصور براهینی، یونس شکرخواه، سیدرضا میرکریمی، سعید پوراسماعیلی، مجتبی راعی، سید روح الله حسینی و مجید شیخ انصاری را به عنوان اعضای شورای علمی مدرسه ملی سینمای ایران منصوب کرد. 


در حکم ایوبی آمده است: نظر به تجربه، تعهد و سوابق ارزشمند علمی و دانشگاهیان، و با استناد به ماده ۲۲ اساسنامه مدرسه ملی سینمای ایران، به موجب این حکم برای مدت ۳ سال به عنوان عضو شورای علمی مدرسه ملی سینمای ایران منصوب می شوید.

وی در این احکام ابراز امیدواری کرده اعضای شورای علمی مدرسه ملی سینمای ایران در تهیه و تدوین برنامه ها و سیاست های آموزشی و پژوهشی این مدرسه که مأموریت خطیری در حوزه آموزش و پژوهش های سینمایی بر عهده دارد، ضمن توجه به توان، تجربه و دانش فیلمسازان و سینماگران ایرانی، از تمامی ظرفیت های علمی و فنی سینمای جهان به منظور استانداردسازی و ارتقای بین المللی سینمای ایران استفاده کنند.

وی همچنین خطاب به این اعضا می افزاید که با پذیرش و انجام این مسئولیت بزرگ، برگ زرین دیگری بر صفحات درخشان سینمای ایران بیفزاید.

رییس سازمان سینمایی همچنین در حکمی دیگر سید روح الله حسینی را به عنوان مدیراجرایی و دبیر شورای علمی مدرسه ملی سینمای ایران منصوب کرد.

نظر شما