شناسهٔ خبر: 30959 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

هیات داوران «نسل نو» جشنواره «سماء» معرفی شدند

محمد خزاعی، مهدی نادری و بهروز شعیبی به عنوان اعضای هیات داوری نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سماء» در بخش «نسل نو» که متعلق به فیلمسازان جوان و دانشجویان سینما است معرفی شدند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ محمد خزاعی، مهدی نادری و بهروز شعیبی به عنوان داوران فیلم های ارسال شده در بخش «نسل نو» معرفی شدند و قرار است از میان آثار مورد تایید هیات انتخاب، برترین ها در این بخش را مورد داوری قرار دهند.

فیلم های ارسال شده به بخش «نسل نو» در دو گروه مستند و داستانی مورد داوری قرار گرفته است.

مجموع فیلم های ارسال شده در بخش داستانی «نسل نو»، ۴۲۸ اثر بوده که هیات انتخاب از این تعداد ۵۳ فیلم را برای داوری انتخاب کرده است.
همچنین در بخش مستند «نسل نو»، ۱۰۲ اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه «سماء» ارسال شده بود که از این تعداد ۱۸ فیلم توسط هیات داوران مورد ارزیابی قرار می گیرد.

در کارنامه کاری محمد خزاعی دبیری سی وامین جشنواره فیلم فجر، یازدهین جشنواره فیلم دفاع مقدس، جشنواره فیلم کوثر، تئاتر رضوی و جشنواره فیلم کیش وجود دارد. محمد خزاعی علاوه بر دبیری جشنواره های مختلف تهیه کنندگی فیلم هایی چون «قلاده های طلا» ، «پشت پرده مه» ، «پیک در میدان جنگ» و «جعبه موسیقی» را برعهده داشته است.

مهدی نادری متولد ۱۳۳۹ در تهران است و تحصیلات خود را در حوزه کارشناسی ارشد فیلمبرداری سینما به پایان رسانده و فیلم های «بدورد بغداد» و « دختر آفتاب» از جمله آثار این کارگردان سینما است.

بهروز شعیبی بازیگر و کارگردان متولد ۱۳۵۸ در مشهد مقدس است و فیلم هایی چون «دهلیز» ، «باغ آلوچه» ، « ستاره روی زمین» و «جامانده» را کارگردانی کرده است.

همچنین سریال «پرده نشین» از دیگر فعالیت های او در عرصه تلویزیون است. شعیبی علاوه بر کارگردانی در فیلم هایی چون «مهمان داریم» ، «گزارش یک جشن» ، «طلا و مس» ،«گفتگو با سایه» ، «آژانس شیشه ای» و....بازی کرده است.

نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سماء» با موضوع «سبک زندگی ایرانی و اسلامی» از تاریخ ۲۲ تا ۲۷ فروردین ماه به دبیری مجتبی امینی در سینما فلسطین برگزار می شود.

نظر شما