شناسهٔ خبر: 30296 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کتاب محمود دولت‌آبادی به شعر در می‌آید

افسر اسدی که به تازگی در فیلم «جامه‌دران» به کارگردانی حمیدرضا قطبی بازی کرده است از منظوم کردن کتاب کلیدر به نویسندگی محمود دولت آبادی خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسکانیوز؛ این بازیگر سینما و تلویزیون درباره نسل های جوان سینما کشورمان گفت: نسل جوان سینما و تلویزیون وقتی دوره بازیگری را از صفر یاد می گیرد با ید سهل انگاری را کنار بگذارند و از تجربیات نسل پیشین برای ارئه بازی خوب استفاده کند.

او با اشاره به نسل جدید بازیگری افزو : توجه  به سیستم فیزیکی و ظاهر باعث می شود که  نسل آینده بازیگران با ایده های جدید به وجود نیاید و جای نسل پیشین که  بازیگرانی مانند پرویز پرستویی را پرورش داد در کشورمان خالی باشد.

3_8801180208_L600

اسدی از منظوم کردن کلیدر خبر داد و  گفت : مشغله من در سال جدید به نظم درآوردن رمان "کلیدر" اثر "محمود دولت آبادی" است. این اثر تاکنون در سه هزار صفحه و 10جلد به چاپ رسیده است. این رمان داستان " «سرنوشت تراژدیک رعیت‌های ایرانی و قبایل چادرنشین را در دوره‌ای که سیاست زور حاکم است به تصویر می‌کشد"و بر اساس حوادث واقعی نگاشته شده و به شرح سختی‌ها و رنج‌هایی که بر خانواده گلمیشی حاکم است ،می‌پردازد.

افسر اسدی در پایان گفت : در سال 94 آرزوی  سلامتی ،آرامش ،برکت و خیالی آسوده برای مردم کشورم دارم و همچنین امیدوارم  با برچیده شدن فقر علمی ،فرهنگی ، مالی و اخلاقی مردم کشورمان به یک وضعیت شادمانی برسند .

نظر شما