شناسهٔ خبر: 30148 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حضور هنرمندان ایرانی در بازاری بین‌المللی

نمایشگاه آنکارا میزبان آثار گروهی از هنرمندان ایرانی است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ امسال تعدادی از هنرمندان ایرانی توسط استودیوی هنری ایگرگ فرصتی یافته‌اند تا آثار هنری خود را در دو حوزه‌ی نقاشی و عکاسی در نمایشگاه آنکارا به‌عنوان بازاری بین‌المللی ارائه کنند.

بازارهای هنری نقش مهمی در معرفی هنرمندان و آثار هنری کشورها ایفا می‌کنند. در چند سال گذشته، بازارهای هنری در خاورمیانه با استقبال فراوانی مواجه شدند و گسترش یافتند و نمایشگاه هنری آنکارا نیز یکی از این بازارهای بزرگ محسوب می‌شود.

امسال نمایشگاه آنکارا در دو بخش میزبان استودیو ایگرگ و هنرمندان ایران است؛ بخش نخست که به‌صورت اختصاصی به نمایش آثار طراح گرافیک و عکاس ایرانی بیژن صیفوری می‌پردازد. بخش دوم که به هنر معاصر ایران اختصاص دارد، در این بخش آثاری از هنرمندان جوان و پیشکسوت عرصه‌ی هنرهای تجسمی به‌نمایش گذاشته شده است.

رعنا فرنود، کوروش قاضی‌مراد، مهرداد افسری، کتایون کرمی، آبنوس البرزی، وحید چمانی، سحر افتخارزاده، شیما اسفندیاری، علیرضا فانی، شیما فریدنی، فرزانه قدیانلو، مهرداد ختایی، شهره مهران، ندا معین افشاری و پونه اوشیدری از جمله شرکت‌کنندگان در بخش «هنر معاصر ایران» این نمایشگاه هستند.

بازار فروش آنکارا 20 تا 24 اسفند‌ماه در شهر آنکارا کشور ترکیه برپا خواهد بود.

 

 

نظر شما