شناسهٔ خبر: 29850 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سخنرانی هانس ابینگ در خانه هنرمندان

هانس ابینگ، استاد بازنشسته دانشگاه آراسموس روتردام هلند و نویسنده کتاب «چرا هنرمندان فقیرند؟ درآمدی به اقتصاد استثنایی هنر» امشب در تالار امیرخانی خانه هنرمندان درباره اقتصاد هنر و گالری‌داری سخنرانی می‌کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ پروفسور «هانس ابینگ» عکاس، نقاش و استاد هنر دانشکده فرهنگ و هنر دانشگاه اراسموس روتردام و نویسنده کتاب «چرا هنرمندان فقیرند؟ درآمدی به اقتصاد استثنایی هنر» امشب، چهارشنبه ۱۳ اسفند در تالار امیرخانی خانه هنرمندان سخنرانی می‌کند.

موضوع سخنرانی ابینگ، اقتصاد گالری داری و به‌طور کل اقتصاد هنرهای تجسمی با تکیه بر کتاب تالیفی خود است. لازم به توضیح است که لوح فشرده این سخنرانی در آینده‌ای نزدیک منتشر و روانه کتابفروشی‌ها می‌شود.

ابینگ در سال ۱۹۹۵ جایزه (werkbeurs) را از بنیاد هنرهای زیبای هلند برای آثار نقاشی‌اش و همچنین جایزه (basisstipendium) بنیاد هنرهای تجسمی به خاطر آثار عکاسی‌اش دریافت کرده است.

این هنرمند و نظریه‌پرداز، شنبه و یکشنبه گذشته، به ترتیب نهم و دهم اسفند در همایش دو روزه اقتصاد هنر در فرهنگستان هنر و تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در شیراز، برگزار شد.

نظر شما