شناسهٔ خبر: 29758 - سرویس پرمخاطب
نسخه قابل چاپ

بررسی افراطی‌گری در جهان اسلام و نقش مسلمانان در غرب

مدیریت همکاری‌های علمی و بین‌المللی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، سخنرانی را با عنوان افراطی‌گری در جهان اسلام و نقش مسلمانان در غرب برگزار می‌کند. در این نشست دکتر سید سلمان صفوی و دکتر سید جواد میری به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسکانیوز؛ افراطی‌گری و خشونت‌طلبی مدتی است جهان اسلام را به خود مشغول داشته است. اخبار تلخ و تاسف‌باری که هر روز از کشتارهای داعش، عملیات‌های تروریستی بوکوحرام و دیگر گروهک‌های تروریستی در رسانه‌های جهانی منتشر می‌شود، در کنار پروژه اسلام‌هراسی‌ای که در غرب جریان دارد، چهره‌ای عبوس از این دین رحمانی را ارائه می‌دهد. اما این افراطی‌گری در جهان اسلام از چه چیز نشأت گرفته و نقش مسلمانان در غرب در این میان چیست؟ مدیریت همکاری‌های علمی و بین‌المللی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، سخنرانی را با عنوان افراطی‌گری در جهان اسلام و نقش مسلمانان در غرب برگزار می‌کند. در این نشست دکتر سید سلمان صفوی و دکتر سید جواد میری به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این نشست، سه شنبه 19 اسفندماه 1393 و در ساعت 10 الی 12، در سالن اندیشه واقع در بزرگراه کردستان،خیابان ایرانشناسی (۶۴)، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، طبقه سوم حضور به هم رسانند.

 

افراطی گری

نظر شما