شناسهٔ خبر: 28608 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تاثیر عدم تعیین تکلیف رئیس دانشگاه تهران بر مشکلات کوی

دبیرشورای صنفی خوابگاه های دانشگاه تهران گفت: عدم تعیین تکلیف ریاست دانشگاه روی خیلی از مسایل تاثیر گذاشته و زمانی که انتخاب وی قطعی شود مسایل زودتر اجرایی می شوند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ یوسف رفیعی با اشاره به رایزنی شورای صنفی کوی و مسئولان دانشگاه تهران با شهرداری منطقه 6 گفت: براساس رایزنی های صورت گرفته از شهردای درخواست کرده ایم یک سری بهسازی هایی را در فضای کوی دانشگاه تهران انجام دهند.

وی ادامه داد: شهرداری مذکور نیز در این زمینه وعده های همکاری در حد توان خود را داده است، زمین چمن مصنوعی کوی توسط شهردای ناحیه 4 منطقه 6 بازسازی و بهسازی شد و ما امیدواریم دراین زمینه همکاری بیشتری با کوی دانشگاه تهران داشته باشند تا قسمتی از مسایل کوی با کمک نهادهای بیرون از دانشگاه حل شود.

وی یکی از مشکلات کوی دانشگاه تهران را بدهی های آن در زمینه انرژی، آب، برق و گاز اعلام کرد که مشکلاتی را برای کوی به وجود آورده و در جلسه با مسئولان دانشگاه از آنها درخواست شد تا برای پرداخت بدهی های کوی مساعدت لازم صورت گیرد.

دبیر شورای صنفی کوی دانشگاه تهران یادآورشد: شورای صنفی در زمینه ایجاد تسهیلات رفاهی دانشجویان به سمتی حرکت کرده است که شرایط بهتر شود البته در زمینه هایی هم ضعف داشته است به عنوان مثال در بخش خوابگاه‌ها هنوز مسئول فرهنگی خوابگاه مشخص نشده است.

وی افزود:  در زمینه فرهنگی کار زیادی انجام نشده برهمین اساس از مدیر خوابگاه‌ها درخواست کرده ایم که این قضیه تکلیفش مشخص شود تا در مراسم مختلف متناسب با تقویم بتوانیم برنامه فرهنگی که باعث رشد و پویایی در محیط خوابگاه می شود برگزار کنیم.

رفیعی ادامه داد: امیدواریم با بحث قطعی شدن ریاست دانشگاه این مسایل نیز حل شود عدم تعیین تکلیف ریاست دانشگاه روی خیلی از مسایل تاثیر گذاشته و زمانی که انتخاب وی قطعی شود مسایل زودتر اجرایی شوند.

نظر شما