شناسهٔ خبر: 28533 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تام کروز در نقش قاچاقچی مواد مخدر بازی می کند

تام کروز بازیگر «ماموریت غیرممکن» این بار در نقش مامور سیا که قاچاقچی است، ظاهر می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، کروز قصد دارد در نقش خلبانی آمریکایی ظاهر شود که مواد مخدر و اسلحه برای کارتل مِدلاین حمل می کند. داستان این فیلم در دهه ۱۹۸۰ می گذرد و فیلم بر مبنای زندگی یک فرد واقعی تهیه می شود. او در این فیلم در نقش آدلر بی سیل که به عنوان بری شناخته می شود ظاهر خواهد شد و در فیلمی پر هیجان از زندگی «مِنا» در برابر دوربین داگ لیمن کارگردان «هویت بورن» بازی می کند.

بازیگر ۵۲ ساله همچنین به زودی برای پنجمین بار در نقش «ماموریت غیرممکن» روی پرده های بزرگ می رود.

او برای بازی در نقش جدیدش باید مقداری وزن اضافه کند و این در حالی است که او این تجربه را در سال ۲۰۰۸ برای فیلم کمدی «تندر استوایی» تجربه کرده بود. با این حال نقش جدید او نیازی به اضافه وزن خیلی زیاد ندارد. چنین تغییر وضعیتی که به نوعی فداکاری محسوب می شود معمولا پاداش خود را با رای رای‌دهندگان اسکار دریافت می کند. بعید نیست این بازیگر که تاکنون سه بار نامزد اسکار شده با پذیرش این نقش به نوعی چشم به دریافت این جایزه داشته باشد. از سوی دیگر، نقش سیل یک بار دیگر روی پرده های بزرگ رفته بود و او در قالب فردی با ابعاد معمول ظاهر شده بود. در فیلم قبلی دنیس هاپر در سال ۱۹۹۱ در درام مستند گونه ای از شبکه اچ بی او با عنوان «تقاطع دوبل» در نقش این فرد ظاهر شده بود.

با این حال سیل که به عنوان «مرد چاق» شناخته می شد خلبانی بود که برای کارتل مِدلاین کار می کرد و در واقع مامور سیا بود. او از فرودگاهی که در مِنا در آرکانزاس واقع بود به حمل و نقل کوکایین و حشیش برای مرکز آمریکا می پرداخت و این کار را در فاصله ۱۹۷۶ تا ۱۹۸۴ که دستگیر شد، انجام می داد. او سپس برای این که زندانی نشود به طور داوطلبانه در خدمت پلیس قرار گرفت اما سرانجام در یک خانه امن در سال ۱۹۸۶ در لوییزانا و توسط یک تیرانداز کلمبیایی که برای مِدلاین کار می کرد، کشته شد.

لیمن کارگردان این فیلم با کروز در لندن ملاقات کرده تا درباره این نقش با او صحبت کند. فیلم «مِنا» بر مبنای فیلمنامه ای از گری اسپینلی ساخته می شود و کمپانی یونیورسال پیکچرز سال پیش موفق به کسب امتیاز ساخت این فیلم شد. لیمن با امضای یک قرارداد یک میلیون دلاری، جایگزین ران هاوارد بر صندلی کارگردانی این فیلم شد. 

نظر شما