شناسهٔ خبر: 28004 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برپایی همايش ملی «کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره»

همايش ملی «کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره» 16 بهمن به همت دبیرخانه هیات حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره با همكاری دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

 برپایی همايش ملی «کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره»

 

 

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ همايش ملي «کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره» با اهدافي چون بررسی چالش‌ها و راهکارهای حمایت از گسترش کرسی‌ها در حوزه علوم انسانی، معارف دینی و هنر و آشنایی با فعالیت‌های هیات حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره برگزار می‌شود.

در این همایش از بیست نفر از استادان مولف موفق دارای کرسی نظریه‌پردازی، نوآوری و نقد با حضور مسئولان کشوری، روسای دانشگاه‌ها، استادان برجسته و منتخب دانشگاه‌ها و نظریه‌پردازان علوم انسانی با ارائه تندیس همایش و سند ملی تایید نظریه، قدردانی به عمل خواهد آمد.

همچنین در این همایش، آيت‌الله علي‌اكبر رشاد رئیس هیات حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره؛ حجت‌الاسلام‌ عبدالحسین خسروپناه دبیر هیات حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره ؛ غلامعلی افروز دبير علمي همايش و برخي مسئولان و استادان علوم انسانی سخنرانی خواهند داشت.

همايش ملي «کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره» 16 بهمن ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی با حضور مسئولان کشوری، روسای دانشگاه‌ها، استادان برجسته و منتخب دانشگاه‌ها و نظریه پردازان علوم انسانی برگزار می‌شود.

نظر شما