شناسهٔ خبر: 27844 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فیلم جدید بهروز افخمی به جشنواره می‌رسد یا نه؟

فیلم سینمایی «روباه» به کارگردانی بهروز افخمی آخرین مراحل فنی را برای حضور در جشنواره فجر پشت سر می‌گذارد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ محمد پیرهادی تهیه کننده «روباه» درباره آخرین مراحل ساخت این فیلم گفت: فیلمبرداری آخرین صحنه های «روباه» در تهران به پایان رسید. همچنین آیدین افخمی که تدوین همزمان را بر عهده داشت آخرین تدوین‌ها را انجام داد.

وی افزود: صداگذاری فیلم توسط علیرضا علویان به پایان رسید و آرمان موسی پور در حال ساخت موسیقی «روباه» است. بر همین اساس بنا داریم هرچه زودتر این فیلم را به دبیرخانه سی و سومین جشنواره فیلم فجر تحویل دهیم.

پیرهادی در پاسخ به اینکه آیا ممکن است به دلیل طولانی شدن مراحل پس از تولید این اثر سینمایی به جشنواره فجر نرسد؟ گفت: نسبت به جشنواره فیلم فجر تعهد داریم و بر اساس همین تعهد است که در مرحله بازبینی 70 درصد از فیلم را تدوین و در اختیار هیات انتخاب قرار دادیم. ما حتما فیلم را به موقع مناسب در اختیار جشنواره قرار می دهیم.

تهیه‌کننده «گزارش یک جشن» فیلم اکران نشده ابراهیم حاتمی کیا ادامه داد: آخرین مرحله فیلمبرداری پس از ارمنستان در تهران انجام شد و من امیدوارم این فیلم سینمایی که نگاهی به ترور شهدای هسته‌ای دارد بتواند مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

پیرهادی در پایان عنوان کرد: بهروز افخمی به عنوان کارگردان و تیم تولید، همه تلاش خود را به خرج دادند تا مخاطبان ارتباط مناسب و در خور توجهی با این اثر سینمایی برقرار کنند.

در این فیلم که یک تریلر جاسوسی با محوریت ترور دانشمندان هسته‌ای است،‌ حمید گودرزی، بابک حمیدیان، آرش مجیدی و مرجان شیرمحمدی از جمله بازیگران آن هستند.

نظر شما