شناسهٔ خبر: 27772 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مصلح: سیاست‌های مدیریتی دانشکده الهیات دانشگاه علامه تغییر می‌کند

رئیس جدید دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجه و سرپرست دانشکده الهیات دانشگاه علامه، یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های خود را تغییر سیاست‌ها در حوزه مدیریتی به ویژه در عرصه آموزش فلسفه بر شمرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ علی‌اصغر مصلح استاد فلسفه و رئیس جدید دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجه و سرپرست دانشکده الهیات دانشگاه علامه طباطبایی که روز گذشته مراسم معارفه خود را در این دانشگاه برگزار کرد، به خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس از سیاست‌های جدید خود درباره فعالیت‌ در حوزه فلسفه خبر داد و با تأکید بر ضرورت توجه به محتوا و افزایش توسعه کیفی و آموزشی و پژوهشی گروه‌های آموزشی دانشگاه گفت: الگوی جدید روند دانشکده‌ها و آموزش را به زودی مشخص و ابلاغ خواهد شد و البته مهم‌تر آن است که در عمل تغییرات را نشان دهیم.

به گزارش فارس، علی‌‌اصغر مصلح متولد 1341 پژوهشگر فلسفه، دانشیار گروه فلسفه دانشگاه علامه طباطبایی و عضو گروه غرب‌شناسی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی است، او دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد فلسفه را در دانشگاه تهران و دوره دکتری فلسفه را در دانشگاه تربیت مدرس گذرانده‌ است، پژوهش‌های او عمدتاً در حوزه فلسفه افلاطون، فلسفه هگل، فلسفه‌های اگزیستانس، فلسفه فرهنگ، فلسفه دین، فلسفه هنر، عرفان نظری و فلسفه برای کودکان است.

وی در مراکزی چون تربیت معلم، دانشگاه الزهرا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری، دانشگاه علامه طباطبایی و ... به تدریس فلسفه اسلامی، غرب و ... پرداخته است.

مراسم تودیع عباسعلی وفائی رئیس سابق دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی و سرپرست دانشکده الهیات و معارف اسلامی با حضور رئیس دانشگاه و معاونان در جمع مدیران و مسئولان این دو دانشکده روز گذشته(دوشنبه 29 دی ماه) در محل سالن شهید مطهری این دانشکده برگزار شد

نظر شما