شناسهٔ خبر: 27083 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«امروز» وارد شبکه نمایش خانگی شد

فیلم سینمایی «امروز» جدیدترین ساخته رضا میرکریمی وارد شبکه نمایش خانگی شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس«امروز» آخرین ساخته رضا میرکریمی، تحسین شده در سی و دومین جشنواره فیلم فجر که از سوی ایران برای رقابت در بخش فیلمهای خارجی زبان آکادمی اسکار 2014 معرفی شد، با پیوستن به شبکه نمایش خانگی در دسترس عموم هموطنان علاقمند قرار گرفت.

در این فیلم که نامزد دریافت چندین سیمرغ از جشنواره فجر بود ، پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی و شبنم مقدمی حضور دارند که شبنم مقدمی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای «امروز» دریافت کرد.

«امروز» جایزه بهترین فیلم بیستمین جشنواره بین المللی فیلم رباط را دریافت کرده و در بخش مسابقه جشنواره های استکهلم و تسالونیکی حضور داشته است. همچنین موفق به دریافت جایزه منتقدان فیپرشی و جایزه بین المذاهب هجدهمین جشنواره فیلم تالین شده است.

فیلمنامه «امروز» توسط رضا میرکریمی و شادمهر راستین نوشته شده و هومن بهمنش مدیر فیلمبرداری »امروز« است. »امروز« محصول ifilm و به تهیه کنندگی و کارگردانی رضا میرکریمی درباره یونس، راننده تاکسی کهنه کاری است که در پایان یک روز کاری به زن جوان بارداری کمک می کند تا به بیمارستان برسد ، غافل از اینکه در بیمارستان با اتفاقات پیش بینی نشده ای روبرو خواهد شد. پزشکان و کارکنان بیمارستان پیش داوری های گوناگونی درباره راننده و ارتباطش با زن باردار دارند. اما یونس در مقابل این پیش داوری ها فقط سکوت می کند و...

DVD این فیلم با صدای دالبی استریو دو باند و دالبی ساراند5:1 با چهار زیرنویس به زبانهای انگلیسی، عربی، اسپانیایی و فارسی به همراه پشت صحنه، گالری عکس و کیفیت HD عرضه شده است.

نظر شما