شناسهٔ خبر: 26998 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بازخوانی سند فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: سند فرهنگی این دانشگاه بازخوانی مجدد خواهد شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، حجت الاسلام میراحمدی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: حوزه فرهنگ یک حوزه تشریفاتی نیست و نباید کار فرهنگی را کاری زائد دانست.

وی بیان داشت: تصمیمات در حوزه فرهنگ ظهور و بروز پیدا می کنند و هریک از افراد در مسئولیتی که دارند باید رفتار فرهنگی نیز داشته باشند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصریح کرد: مدیریت فرهنگی در مقابل هرج و مرج فرهنگی قرار دارد و در واقع مدیریت فرهنگی به معنای تحمیل غالب ها نیست.

حجت الاسلام میراحمدی بابیان اینکه مدیریت فرهنگی وضع ضابطه و قانون در حوزه فرهنگ است، گفت: وظیفه مدیریت فرهنگی نظارت هوشمندانه است.

وی تاکید کرد: نباید به سمت ولنگاری و رهاسازی مطلق در حوزه فرهنگ برویم زیرا این امر موجب ایجاد هرج و مرج خواهد شد و در مقابل هم نباید به سمت سخت گیری و دخالت های نابه جا در حوزه فرهنگ برویم.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به تدوین سند چشم انداز فرهنگی این دانشگاه گفت: در سال های گذشته دانشگاه صنعتی امیرکبیر تنها دانشگاهی بود که اقدام به تدوین سند فرهنگی کرد و برای تدوین این سند جلسات متعددی  برگزار شد.

میراحمدی تاکید کرد: سند فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر بازخوانی مجدد خواهد شد و تا شاخص های آن بومی تر شود و در آینده نیز تصمیمات مربوط به حوزه فرهنگی براساس این سند خواهد بود.

لازم به ذکر است، دکتر رضا صراف شیرازی، معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از زحمات مهندس سیدی مدیرکل فرهنگی سابق این دانشگاه تشکر کرد و برای مهندس طباطبایی مدیرکل فرهنگی جدید این دانشگاه آرزوی موفقیت کرد.

نظر شما