شناسهٔ خبر: 26736 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سیما فیلم منحل شد یا ادغام؟

گروههاي برنامه سازي شبکههاي مختلف تلويزيوني از 17 به هفت گروه کاهش مييابد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از بانی فیلم؛ علي اصغر پورمحمدي طي حکمي محمودرضا تخشيد را بهعنوان اولين مدير اداره کل نمايش سيما منصوب کرد. به دنبال اين انتصاب خبرهايي درباره احتمال انحلال سيمافيلم منتشر شد اما حال مديرکل روابط عمومي صدا و سيما ميگويد که سيما فيلم منحل نشده بلکه با هدف چابکسازي ادغام شده است.

سيدتقي سهرابي (مديرکل روابط عمومي صدا و سيما) به ايلنا گفت: معاون رييس رسانه ملي به مديرکل نمايش سيما اعلام کرده سيمافيلم در اداره کل پروژههاي الف ويژه ادغام شود تا فعاليت صدا و سيما در اين بخش چابکتر و سريعتر انجام شود.
وي ادامه داد: رئيس جديد سازمان صدا و سيما از ابتداي حضور خود به دنبال ارتقاي اين سازمان و چابکسازي صدا و سيما بوده است. به همين دليل با انجام تغييراتي در ساختارها قصد دارد از موازيکاري بعضي ادارهها و معاونتها جلوگيري کند.

سهرابي افزود: بهدنبال ادغام چند شبکه تلويزيوني و همچنين تغييراتي در فعاليت بعضي شبکهها، هماکنون قرار است گروههاي برنامهسازي در شبکههاي مختلف تلويزيوني کاهش پيدا کند و بايد تعداد گروههاي برنامهساز زيرمجموعه شبکههاي تلويزيوني که بعضا به 17 گروه ميرسد، به هفت گروه کاهش يابد.

محمد سرافراز از زمان حضور در صدا و سيما به تغييراتي همچون تغيير مديران 7 شبکه اصلي تلويزيون تغيير معاونت صدا، ادغام دو شبکه نمايش و تماشا، حذف شبکههاي جامجم و العالم از روي گيرندههاي ديجيتال و ادعام سيمافيلم با اداره کل پروژههاي الف ويژه دست زده است.

نظر شما