شناسهٔ خبر: 25664 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

انتشار كتاب‌هايي از رولان بارت و فرانسوا برونه

کتاب «خاطرات سوگواری» اثر رولان بارت، اندیشمند مشهور فرانسوی، از سوی نشر حرفه هنرمند منتشر شد. این ناشر همچنین کتاب‌های «عکاسی و ادبیات» نوشته فرانسوا برونه و «موزه یک کارخانه است» را با گردآوری و ترجمه کیوان مهتدی و ایمان گنجی از شنبه آینده 15 آذر، روانه کتابفروشی‌ها می‌کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ مهدی خندان، مدیر اجرایی انتشارات حرفه‌هنرمند گفت: کتاب «خاطرات سوگواری» اثر رولان بارت با ترجمه محمد حسین واقف در ابتدای این هفته روانه بازار کتاب شد. این کتاب شامل خاطرات این اندیشمند اثرگذار فرانسوی پس از مرگ مادرش است. بارت ۴۰ روز پس از مرگ مادرش بر اثر تصادف با اتومبیل درگذشت.

وی افزود: دو کتاب دیگر نشر حرفه هنرمند نیز در ابتدای هفته آینده روانه کتابفروشی‌ها می‌شود. «عکاسی و ادبیات» نوشته فرانسوا برونه با ترجمه محسن بایرام نژاد و «موزه یک کارخانه است: مجموعه راهنمای سیاسی برای هنر» با گردآوری و ترجمه کیوان مهتدی و ایمان گنجی، نام این دو کتاب است.

خندان در ادامه از تجدید انتشار دو کتاب دیگر حرفه هنرمند خبرداد و گفت: کتاب‌های «بودن با دوربین: کاوه گلستان، زندگی، آثار و مرگ» نوشته حبیبه جعفریان و مجموعه شعر و عکس «چیزی توی کشو نیست» نیز به چاپ دوم رسیدند.

«خاطرات سوگواری» رولان بارت و ترجمه محمدحسین واقف با شمارگان هزار و ۱۰۰ نسخه، ۲۷۲ صفحه و بهای ۱۸ هزار تومان منتشر شده است. همچنین کتاب «موزه یک کارخانه است» گردآوری و ترجمه کیوان مهتدی و ایمان گنجی نیز با شمارگان هزار نسخه، ۲۲۴ صفحه و بهای ۱۷ هزار تومان فرصت طبع پیدا کرده است.

خبرگزاری کتاب پیشتر خبر انتشار قریب الوقوع «خاطرات سوگواری» را منتشر کرده بود. این خبر ازاینجا قابل مطالعه است.

کتاب «عکاسی و ادبیات» فرانسوا برونه با ترجمه محسن بایرام نژاد نیز با شمارگان هزار نسخه، ۱۹۲ صفحه و بهای ۱۵ هزار تومان منتشر شده است.

دومین چاپ «بودن با دوربین: کاوه گلستان، زندگی، آثار و مرگ» نوشته حبیبه جعفریان با شمارگان دو هزار نسخه، ۱۲۸ صفحه و بهای ۱۲ هزار تومان منتشر شده است. فایل pdf صفحات نخستین کتاب از این نشانی در دسترس است.

همچنین حرفه هنرمند دومین چاپ کتاب «چیزی توی کشو نیست: گزیده‌ای از اشعار جهان» را نیز با شمارگان سه هزار نسخه، ۲۲۲ صفحه و بهای ۲۰ هزار تومان روانه کتابفروشی‌ها کرده است. برای مطالعه فایل pdf صفحات نخستین کتاب اینجا را کلیک کنید.

نظر شما