شناسهٔ خبر: 25478 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تدوین شیوه نامه "رسیدگی به تخلفات پژوهشی" دانشجویان تحصیلات تکمیلی

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از تدوین شیوه نامه "نحوه رسیدگی به تخلفات پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی" خبر داد .

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دکتر ابوالحسن ریاضی گفت: "شیوه نامه نحوه رسیدگی به تخلفات پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی " تدوین شده و اولین شیوه نامه پیشنهادی خواهد بود که از سوی دفتر معاونت امور دانشجویان داخل برای بررسی به دکتر فرهادی ارسال خواهد شد .

وی با بیان اینکه این شیوه نامه تا آخر هفته آینده برای وزیرعلوم ارسال خواهدشد، افزود: دراین شیوه نامه مصادیق تخلفات پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و همچنین نحوه رسیدگی به این تخلفات نیز مشخص شده است.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان افزود: درصورتی که در بررسی های صورت گرفته، تخلف دانشجو احراز شود طبق پیشنهاد، دانشجو به کمیته انضباطی معرفی می شود تا در مورد وی با توجه به تخلفی که صورت داده است تصمیم گیری شود.

وی درباره توضیحات بیشتر در خصوص این شیوه نامه گفت: با توجه به این مساله که این شیوه نامه باید مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز قرار گیرد و ممکن است مباحثی با نظر شورا اضافه یا کم شود، توضیحات بیشتر بعد از نهایی شدن اعلام می شود.

نظر شما