شناسهٔ خبر: 22424 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حضور قاریان بین‌المللی در بیست و نهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان

مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور و دبیر بیست و نهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور از برگزاری مراسم «شبی با قرآن» با حضور حافظان و قاریان بین‌المللی در حین برگزاری این جشنواره خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ فاطمه رضایی افزود: این مراسم با توافق اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با حضور شرکت کنندگان و عموم مردم اصفهان در ۲۲ آبان سال جاری در محل امامزاده محسن (ع) برگزار خواهد شد.

وی در ادامه از تفکیک رشته مداحی و دعاخوانی در بیست و نهمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور خبر داد و گفت: مسابقه رشته مداحی و دعاخوانی در این جشنواره به صورت دو رشته مجزا برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور و دبیر بیست و نهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور افزود: این دو رشته با اخذ نظرات کارشناسان و با توافق دستگاه‌های دانشگاهی عضو شورای هماهنگی فعالیت‌های قرانی کشور از یکدیگر تفکیک شد و بنابراین سهمیه دانشجویان دستگاه‌های شرکت کننده در جشنواره افزوده شد.

رضایی در پایان اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار جشنواره به سامانه اطلاع رسانی جشنواره به آدرس quranmelli.ir مراجعه کنند.

نظر شما