شناسهٔ خبر: 21798 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

همسر سابق تام کروز کارگردان شد

كيتي هولمز هم به فهرست بازيگران زني پيوست كه به كارگرداني علاقه نشان داده اند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ كيتي هولمز همسر سابق تام كروز قصد دارد با ساختن درام «همه آنچه داشتيم» و با بازي در اين درام، اولين تجربه كارگرداني خودش را رقم بزند.

اين پروژه با  اقتباس از رماني نوشته آني ويترواكس درباره مادري فقير و دخترش ساخته می شود كه ساكن خانه اي بعيد در شهري كوچك از آمريكا مي شوند.

كار نوشتن فيلمنامه اقتباسي اين اثر را جاش بون برعهده دارد.

جين روزنتال كار تهيه «همه آنچه داشتيم » را همراه با بري والش و خود كيتي هولمز انجام مي دهد.

«همه آنچه داشتيم» اولين رماني است كه آني ويترواكس كه به عنوان يك نقاش و مجسمه ساز شناخته مي‌شود، نوشته است. زندگي مادري به نام ريتا و دختر 13 ساله اش روت هرگز مناسب نبوده و تنها چيزي كه آنها را روي پا نگه مي‌دارد عشقشان به يكديگر است. با وجود اين كه ريتا دو جا كار مي كند، اما آنها هميشه نگراني مالي دارند.

كيتي هولمز بازيگر 35 ساله آمريكايي اولين بار در سال 1998 با بازي در سريالي تلويزيوني با عنوان «جوي پاتر» كه تا سال 2003 ادامه داشت، ديده شد. او از سال 2006 تا 2012 همسر تام كروز بود و دختري به نام سوري دارند. او در سال هاي اخير بسيار پركار شده و در سال 2011 در سه فيلم، سال بعد در يك فيلم و سال 2014 نيز در سه فيلم نقش آفريني كرده است. «بخشنده»‌، «روزهاي مانيا» و «خانم ميدوس» فيلم‌هاي امسال او هستند.

اسكارلت جوهانسون نيز چندي پيش اعلام كرده بود قصد دارد اولين فيلمش را كارگرداني كند.

نظر شما