شناسهٔ خبر: 20460 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری هفدهمین کنگره سالانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از فردا

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: هفدهمین کنگره سالانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، فردا پنج شنبه با حضور آیت‌الله علم‌الهدی و آیت‌الله موحدی کرمانی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ سیدسجادموسوی دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: افتتاحیه هفدهمین کنگره سالانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، فردا پنج شنبه در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

موسوی با بیان اینکه این کنگره به مدت دو روز برگزار خواهد شد، افزود: فردا بعد از مراسم افتتاحیه اعضای جامعه اسلامی دانشجویان که در این مراسم حضور دارند با آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهر مشهد، دیدار خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور و سخنرانی سیدصولت مرتضوی شهردار مشهد در این کنگره خاطرنشان کرد: آیت‌الله موحدی کرمانی نیز در ادامه هفدهمین کنگره سالانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در جمع بیش از ۲۰۰ نفر از اعضاء سخنرانی خواهد کرد.

موسوی گفت: در طی این مراسم شورای مرکزی و هیات عالی نظارت برای یک سال آینده توسط نمایندگان دفاتر اتحادیه از سراسر کشور انتخاب می‌شوند.

وی تصریح کرد: بررسی عملکرد اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در فاصله دو کنگره و  تصویب سیاست‌های کلی برای فعالیت‌های سال آینده که از سوی شورای مرکزی یا مجمع نمایندگان پیشنهاد شده از دیگر برنامه‌های این کنگره است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۳۰۵۲۱۰۰۱۲۴۲#sthash.cT۱۴MKyX.dpuf

نظر شما