شناسهٔ خبر: 19677 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

خواستگاری هنرمندانه در ویژه‌برنامه عیدفطر «كوی نشاط»

دفتر برنامه‌های طنز رادیو ایران به مناسبت عید بزرگ فطر در تعطیلات این ایام علاوه بر پخش عادی و همیشگی برنامه «كوی نشاط» در روز پنجشنبه، دو ویژه برنامه دو ساعته را آماده پخش دارد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ امیر عباس اشرف مسئول دفتر برنامه‌های طنز رادیو ایران و تهیه کننده «کوی نشاط» با اعلام این خبر گفت: این ویژه برنامه‌ها با رویکرد طنز در قالب بخش‌های متنوع نمایشی به مسائل و موضوعات اخلاقی نگاه ویژه‌ای دارد و بخش‌هایی مانند بیوک زاده و دروغ گویی با تلفن همراه، راز بقای طنز، اخبار گاگول، قاچاق آقا بایرام در سفر به هند، زباله ریزی آلن، تبدیل قهوه خانه جاسم آبادانی به کافی شاپ، مصرف بی رویه آب، قصه گویی مهد کودک کوی نشاط، خواستگاری هنرمندانه، توهم هومن یزدی در سفر با هواپیما و کلاهبرداری در دل کویر از جمله بخش‌های نمایشی آن است.

وی ادامه داد: علاوه بر ترانه‌های شاد و طنز مثل تلفن همراه، کُشتی مالک و مستاجر، مایه حیات دغدغه کوی نشاط و ... سرود مناسبتی «یا کریما» را با خوانندگی رامین جوادپور و محمدرضا زارع فرد برای پخش در این ویژه برنامه‌ها آماده داریم.

اشرف تأکید کرد: ضمنا پخش عادی این برنامه طبق روال همیشگی روزهای پنجشنبه، این هفته نیز در تاریخ  ۹ مرداد ۹۳ خواهد بود.

شاهرخ باقری نژاد، عباس محبی، زهرا ادراکی، لیلا حسین پور و ناهید حسین دوست نویسندگان و ترانه سرایان این برنامه هستند و تورج نصر، ناهید امیریان، مهدی صباغی، قربان نجفی، مهدی بهنام، اردشیر منظم، علیرضا تابان، رحمان محمدی، مهدی فریضه، مهران نائل، مارال حاجی زاده و... از جمله بازیگران قطعات نمایشی «کوی نشاط» بوده و مهدی امین لاری، گیلدا حمیدی و کریم بیانی مجریان آن هستند.

کارگردان این برنامه محمود صابری است و مجتبی تیموری به همراه گروه موسیقی شامل محمد تیموری، حسن مصطفی پور، پرهام محقق و محسن یگانه آهنگسازی و نوازندگی آن را بر عهده دارند. علیرضا آزادگان مهر صدابردار و ندا اسماعیلی دستیار تهیه «کوی نشاط» هستند.

«کوی نشاط» ویژه ایام عید سعید فطر به تهیه کنندگی امیر عباس اشرف، در تعطیلات این عید سعید از ساعت ۱۶:۰۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه از رادیو ایران بر روی موج FM ردیف۹۰ MHz  و AM ردیف ۹۰۰ kHz پخش خواهد شد.

نظر شما