شناسهٔ خبر: 19518 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اولین آمار فروش فیلم‌های اکران عید فطر ۹۳ اعلام شد

در دو روز اول اکران عیدفطر، فیلمهای «آذر،شهدخت، پرویز و دیگران» بیش از ۴۷ میلیون تومان، «کلاشینکف» ۴۵ میلیون تومان، «فرشته ها باهم می‌آیند» فروشی نزدیک به ۱۱ میلیون تومان داشته‌اند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری، پخش کننده فیلم «فرشته ها باهم می‌آیند»  گفت: «فرشته ها باهم می‌آیند» در دو روز اول اکران خود ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان فروخته است.

وی ادامه داد: اکران شهرستان این فیلم شروع نشده است و فعلا این فیلم به سرگروهی سینما آزادی در ۱۶ سینمای شهر تهران اکران شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیلم سینمایی «آذر،شهدخت، پرویز و دیگران» به کارگردانی بهروز افخمی در دو روز اول اکرانش بیش از ۴۷ میلیون تومان فروش داشته است.

 این فیلم در روز گذشته پنجشنبه(۲ مردادماه) حدود ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروش داشته است و جمعا طی دو روزی که اکران شده است، ۴۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته است.

«آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» آخرین ساخته بهروز افخمی است که جایزه بهترین فیلم سی و دومین جشنواره فیلم فجر را بطور مشترک با فیلم «رستاخیز» گرفت.

فیلم سینمایی «رد کارپت» در کل یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان که در تهران یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون و ۴۵۰ میلیون تومان در شهرستان‌ها فروخته است.

فیلم سینمایی «کلاشینکف» سعید سهیلی که اکران خود را از روز چهارشنبه اول مرداد ماه آغاز شده است در اولین روز اکران ۱۵ میلیون و روز پنج‌شنبه ۳۰ میلیون تومان فروخته است که در مجموع در دو روز اول اکرانش، ۴۵ میلیون تومان فروش داشته است.

هنوز آمار دقیقی از فروش فیلم «امروز» به کارگردانی رضا میرکریمی  اعلام نشده است.این فیلم را موسسه پخش نور تابان، محمدرضا صابری اکران کرده‌است.

نظر شما