شناسهٔ خبر: 19152 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ایوب آقاخانی: نمی‌توان به تدبیر شورای هنری تکیه کرد

سرپرست گروه تئاتر پوشه گفت: دو نمایشنامه را یک سال است که به تئاتر شهر جهت اجرا ارائه دادم اما هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ام.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ ایوب آقاخانی نویسنده و کارگردان تئاتر گفت: از سال گذشته دو نمایشنامه را به تناسب توان اقتصادی گروه تئاتر پوشه به تئاتر شهر ارائه دادم تا یکی از آنها را پس از سه سال دوری از تئاترشهر به صحنه ببرم. ولی آقای نادری مدیر وقت این مجموعه صلاح ندانستند در شش ماهه اول اجرایی داشته باشیم.

وی افزود: اگر در شش ماه دوم نوبت اجرایی داشته باشیم یکی از دو اثر «مرگ در پائین» نوشته اکبر رادی به پیشنهاد بنیاد رادی یا نمایش «سکوت‌های قطع شده» که نوشته خودم است را به روی صحنه ببریم. در هر صورت همچنان منتظر جواب تئاتر شهر هستیم.

کارگردان نمایش «شعمدانی ها» در خصوص شکل‌گیری شورای هنری در مجموعه تئاتر شهر گفت: هیچ پیش بینی نسبت به شورای هنری تئاتر شهر ندارم. امید به اتفاقات خوب دارم ولی تجربه نشان داده که لزوما خیلی نمی‌توان به واسطه حضور شوراهای که فکر می‌کنیم افراد عادل یا دور از عدالت‌ هستند تدبیر مناسبی را رقم بزند فقط یاد گرفتم که در این کشور از هیچ چیز شگفت زده نشوم.

آقاخانی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال این را حق گروه تئاتر پوشه می‌دانم که پس از سه سال دوری با شرایطی معقول در تئاتر شهر اجرا برود.

نظر شما